четвер, 16 лютого 2017 р.

Алатир та Знак землі й Дощу.

Мої нові Лялі.
Весняно-яскрава. Як сонечко. І на сукенці має знак Сонця, Світової Гармонії та Початку - Алатир. Це той Алатир-камінь, відомий з українських замовлянь та казок. 
Восьмикутна зірка чи не найпопопулярнішою була на поліських та волинських сорочках та рушниках. 


 "Солов'їними вічками" оздоблювали горловину, низ та рукава сорочок. Як сакральний символ - це точка. Першопочаток і рух по колу. Гармонізація простору.
У тілі - ароматна м'ята.


Ось така весняна Ляля. Шукає нову оселю та люблячу господиню. 


Знак Землі та Дощу вишито на фартушку в Лялі. 
Ромб з цяточками - засіяне поле, а "грабельки" - символ дощу.  Загалом ця вишивка сприяє родючості. Такими символами неодмінно оздоблювали писанки. 


Намітка (плат) вив'язана у традиційний для Волині спосіб.



Ляля моя власна.


Сподіваюся, весна не забариться) і прийде вчасно)
Щасти вам! :)

4 коментарі:

  1. Дужe гарні Лялі.Пeрша більш лeгка та чeкаюча,а друга знає суть.

    ВідповістиВидалити
  2. Гарні ляльки, душевні та наповнені гармонією. Я вже писала, мені подобається твій стиль.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко! Для мене важливо було почути, що є гармонія) І дякую, що вгледіла про стиль)приємно й несподівано)

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...