субота, 12 вересня 2015 р.

Мої Лялі

Усім вітання! Довгенька перерва у мене трапилася... 
Але то життя. Я не занедбала своїх Лялечок.) Покажу новеньких.

Господиня. Статна пані.


Добра й вправна господиня, яка встигає давати лад усьому. )




Лаванда. Літні пахощі) Аромати різнотрав'я, прілого споришу та картопляного гудиння.


Шматочок літепла на згадку. І про те, як затишно у бабуні в селі) Як в дитинстві...




Мама. Очікування. Чомусь саме такою у мене захотіла вийти Жінка при Надії. Не вийшло у мене зробити як "треба". Зрештою, для себе робила. Таку як побачила в собі.
(Дівчинку сподівається) я точно знаю)



Ляля-Щастя. Собі.

Поважна вийшла))


Ляля-Радість (на основі попередньої).


Весело розпростерла обійми - Радію Тобі!



Ось такі новини у мене. Ще є багато нових Ляль. Можете поглянути на ФБ  Rag Doll House

До зустрічі! Обіймаю всіх!
П.С.: Для хмельничан - я повернулася додому!)) Усіх буду рада бачити й познайомитися в реалі! У нас в місті є смачна кава?
Для киян та дівчаток з інших  міст - не губіться! Двері мого дому завжди гостинно відчинені для вас!

7 коментарів:

  1. Оксанко, я завжди з нетерпінням чекаю твоїх ляль. Вони особливі. Як і ти.
    Сподіваюсь, ми бачитимось, бо ж навіть тести у ФБ щось знають;)
    Обіймаю тебе міцно-міцно!
    Хай у вас з Максимком все буде добре!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, рідненька! Неодмінно побачимось! Все буде гаразд!!!! Міцно тебе обіймаю!

    ВідповістиВидалити
  3. Ооо, які чудові !!! Одна другої краща ! Вони якість такі рідні і свої, що хочеться пригорнути їх до себе і не відпускати ! Так наче обіймаєш донечку чи матусю :))).
    Шкода, що я не хмельничанка :))). А як буду у ваших краях, запашний чай знайдеться ?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за гарні слова! Твоі янголи пикрашають наш дім! А прикраса твоя стала улюбленою:-) Будемо раді тобі дуже! А чай запашний у нас є, самі трави збираємо:-)

      Видалити
  4. Привіт, дуже рідні і затишні лялі) Я теж хочу в гості) Люблю таке...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю, рада тебе бачити! Дякую за теплі відгуки! Неодмінно приїздіть з донечкою! Кава, чай, хендмейд печиво)

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...