вівторок, 4 листопада 2014 р.

До мене прилетіла радість!!!


Я півп'ятниці ламала голову: хто ж мені надіслав  таємничу посилочку на Нову Пошту...

Коли отримувала, то пригадала, що то моя частинка радості у подарунковому обміні 


Авторкою та натхненницею якого є господиня блогу "Вольниця" Вікторія)
Дякую, Вікочко!!!

А радість я отримала від чудової Оленки та її родини. 
ЇЇ блог  - "Хатинка Веселкової Чаклунки".
Вона така сонячна й позитивна людина! А яку красу вона створює!!!
ЇЇ прикраси виграють усіма барвами веселковими.
А щоб начаклувати таку красу потрібен неабиякий чаклунський хист)

І молодшеньке покоління чаклунок підростає)
Риточко, дуже дякую тобі, сонечко, за такий прекрасний малюнок!!! 
А яких янголів вони з мамою роблять для воїнів!!
Рости веселим та сонячним дівчам!


А мою колекцію прикрас поповнила ось така вінтажна краса від Оленки.))
Я її вже встигла усім-усім показати)) Люблю я такі речі! Дякую, Оленко, я носитиму її із задоволенням!


Ось скільки багатства! Дякую!


 А це річ неймовірна!! Поповнення в моїй колекції формочок! Уявляєте!!


Я вже встигла печива напекти))!!!



Але.. ні солодкі Оленчині подарунки, ні печиво, як ви розумієте, до фотосесії не дожило... Зісмакували)) За що дууууже дякували Оленці, Риточці ну й мені трошки)))

До зустрічі! Миру усім нам і нашим воякам мужності й життя!




18 коментарів:

  1. Вітаю!!! А Оленка й справді чаклунка) Я знаю, що говорю)))
    Спасибі вам, дівчатка!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Отож, і я про те) Тобі дякую! Без тебе не було б такої радості!!

      Видалити
  2. Вітаю. ГАрні подарунки. А я сьогодні маю потрапити на нову пошту за своєю порцією радощів.

    ВідповістиВидалити
  3. Яка краса! Мусиш тепер ще печива напекти і з ним у новій прикрасі нам фото показати ;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Оксанко, вітаю тебе з даруночками!)

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, тобі, Оксаночко ! Мені надзвичайно приємно, що ми змогли тебе порадувати ! Ми дуууже хвилювалася, бо ж після детальнішого знайомства з тобою і твоїм блогом ( точніше -- блогами ), ми зрозуміли, що ти нам близька по духу і тому хотілося зробити все якнайкраще ! Так, мов для рідної :)))...
    А печивком мені вже аж сюди запахло :))) -- навіть не сумніваюсь, що воно було смачне :)))...Ми таким печивком ялиночку новорічну прикрашаємо :))). Коли печемо, то робимо дірочки, розмальовуємо глазур'ю і на ялинку :)))...
    А донечка щойно побачила фото свого малюнка і таааак зраділа, засоромилась трішки і почала кокетливо посміхатись :)))...
    ДЯКУЄМО, тобі ще раз !!!!
    День сьогодні буде вдалий -- після такої порції вранішнього позитиву :)))

    ВідповістиВидалити
  6. С подарочком Оксаночка! Украшение просто блеск! И роскошь и винтаж! Формочки ммм тоже планирую заказать для печенья:)

    ВідповістиВидалити
  7. Поздравляю! Подарки в самом деле замечательные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, рада Вас бачити у себе в гостях)) Дякую! Подарунки дуже теплі, позитивні та красиві. Мої чекають на відправку)

      Видалити
  8. Оксанко, щойно отримала від тебе подарунок!!!!! Сподіваюсь днями спіймати трішки сонечка, щоб зробити фото і написати більше слів, а поки що, просто - ДЯКУЮ!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прошу, Ларисо! На щастя та добро! Дуже тішуся, що долетів)

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...