вівторок, 17 червня 2014 р.

Відгадка: Кінь-Сонце

Доброго дня, мої хороші!
З літечком вас! А когось з відпусткою, відпочинком!

Пригадуєте, я вам загадку загадувала - що то буде?

А вийшов це повтор "Коня-Сонце". Мені замовили для дівчинки. Приємна робота й дуже відповідальна. Обережні мотиви на попередньому конику не зовсім для малечі. От я вишила іншого. Дівочого. На зростання, на добру долю та щастя. Зелений колір - колір розвитку, росту, набуття життєвої сили. Доповнений золотисто-жовтими - кольори енергії та теплоти.



Медальон з буквою - на прохання замовниці.




Ось такі рукодільні справи. Йду працювати далі))) Стежте за новинами!
Я вас усіх люблю!
Па-па!

16 коментарів:

  1. Такий літній і веселий коник вийшов! А всю вишивку хочеться розглядати і розглядати! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Дякую, Наталочко! Саме таким і намагалася зробити - теплим.

      Видалити
  3. Очень красива лошадка. Чудо просто!

    ВідповістиВидалити
  4. Чудовий коник! Дуже гарні кольори, природні.

    ВідповістиВидалити
  5. Оксаночка замечательный подарок! Коник такой красивый и символичный!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко! Саме на символізмі побудована ідея такого коника. У кожного свій код.

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...