середа, 16 квітня 2014 р.

Як ми на Дарниці ярмаркували :)

Як ярмаркували? Гарно, скажу я вам :) Позитивно, хоч і замерзли. 
Багато цікавих зустрічей, творчих та цікавих людей.

Нас навіть нагородили, що дуууже приємно!!
Дякуюємо!!!


Ось трохи звіту (фото телефонні, бо хтось  - я - "мудрий" забув камеру):
я з синочком Максимом 
на столі ангелики та зайченята  Оленки Назаренко та мої мотанки



Знайомтеся з двома половинками "Miloxy Nature Beauty"
це одна половинка :) Oxy

це ще одна - Mila


 Наталочка Кирилова із зайченятком Бонею  та Мілою.



Ще до нас приєдналися Ларисочка з подругою (нажаль, у мене фото немає - можливо, Лариса поділиться в блозі). Вони напекли смачнющих булочок - жайворонів. Дякую, дівчатка!!!
 Дівчатка - нагородка теж ваша - забирайте до себе в блоги!

Хочу подякувати організаторам та усім учасникам ярмарку за теплу атмосферу та знайомство!


8 коментарів:

  1. Оксаночка как здорово и интересно! Очень приятно пообщаться с рукодельницами, полюбоваться на красоты! Куколки-мотаночки такие крупненькие! Я думала почему то, что они совсем крошечные:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спілкування дає море позитивних емоцій та натхнення! А мотаночки різні за розміром -зазвичай 18 см. )

      Видалити
  2. Ох и красавицы!!! Привет Максиму от Николашки)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Альонко! Перекажу привіт! І Миколці теж привіт)

      Видалити
  3. Оксана,добрый день! Я увидела в интернете Вашу работу http://cudesa.net/good/kon-solntse
    Скажите, её можно еще приобрести? Мне она очень-очень нужна!) Ксения

    ВідповістиВидалити
  4. К Иванова, напишіть мені на пошту, будь ласка - o.zoriana@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  5. Оксана, тебе спасибо, огромное, что мерзла и за себя и за меня :)

    ВідповістиВидалити
  6. Оксано, дякую!
    Мені було дуже приємно познайомитися! Я вже повернулася до Києва інеодмінно зателефоную :)
    Дякую за все!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...