середа, 2 квітня 2014 р.

Мотанки "М'ятний аромат"

Доброго дня, мої хороші! Ось я і виходжу з творчого ступора. Завдяки Альонці та її пропозиції долучитися до благодійної виставки на Позняках. 



До виставки-ярмарку пошилися-намоталися мотаночки.

Старшенька - поважна пані. Берегиня традицій, домашнього вогнища.



В очіпку, на кацавейці дерево роду.



 У веселенькій в горошки плахті.



В пузіку - м'ята, меліса. Запахи літнього саду.
Матеріали: льон, бавовна, шерсть, мереживо, холофайбер, трави.


Молодша ґаздиня теж м'ятна.
Молодичка в опинальній хустці



весняно одягнена - ще тепленько, але вже не зимово.



У квітчастій плахті та фартушку з мішковини.


В пузіку - меліса, м'ята.
Матеріали: льон, мереживо, бавовна, шерсть, мішковина, мотузка, холофайбер, трави.


А ще на вас чекає сорочий десант))).
До зустрічі! Мені приємно з вами спілкуватися!

9 коментарів:

  1. Перепрошую за незручності, назва виставки та місце проведення змінилися! Але все інше залишається у силі. Назва то таке, а ось місце проведення - парк"позняки" навколо фонтану))

    ВідповістиВидалити
  2. зараз поміняю. це оту із чудовими зайцями -вояками?

    ВідповістиВидалити
  3. Красивые девочки Оксаночка! Мятный запах мммм бодряще-успокаивающий! Все больше интересных деталек я заметила становится! Одежка многослойнее! Очень классно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко, я стараюся! Сама люблю, коли у лялечці багато деталей. М'яту та мелісу люблю понад усі трави. Тому так часто використовую.

      Видалити
  4. Відповіді
    1. Дякую, Наталю! Рада знайомству з Вами! Хай Вам буде затишно у мене в хатині!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...