четвер, 20 березня 2014 р.

Благодійна виставка-ярмарок "Пусть будет мир на Украине!"


Дорогі мої! Дякую, що ви зі мною! Дякую, що розумієте й підтримуєте. Вітаю нових ПЧілок! Хай вам буде у мене затишно!

Хочу поділитися з вами цікавою новиною. Альонка у своєму блозі написала про благодійну виставку-ярмарку "Пусть будет МИР на Украине!",  до якої пропонує долучитися усім нам.
 Частина коштів піде на підтримку нашої армії.

Пропозиції та допомога  вітається й дуже необхідна!.


ДІВЧАТКА, ХТО БАЖАЄ ДОЛУЧИТИСЯ ДО ВИСТАВКИ

 (12 КВІТНЯ ОБ 11. 00 ДАРНИЦЯ) ,

 ПИШІТЬ МЕНІ ЧИ АЛЬОНІ НА ПОШТУ - 

O.ZORIANA@GMAIL.COM

4 коментарі:

  1. Алёнка, я рада помочь! Нужно созвониться. И все обсудить.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксаночка, забери наградку маленькую себе и Миле скажи)) Спасибо за поддержку, участие! Твой подарочек - сорока-мотанка меня греет и мне тепло от нее, даже несмотря на то, что я все же простудилась)))

      Видалити
    2. Дякую, Альонка! За позитив, за зустріч, за нагородку! Мілі перекажу неодмінно. Рада, що сорока сподобалася:) Твій подарунок - зай в комуфляжі - викликав у домашніх хвилю позитиву! І тепер у нас є свій охоронець :) Видужуй, сонечко!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...