середа, 29 січня 2014 р.

Мишко in burgundy color


Мій перший досвід хутряного + шплінтового ведмедика.

(за кроєм Гузель Костина)



вперше мала в роботі плюш (подарувала у цукерочці Оленка з блогу "Игрушкин дом")

 гарний матеріал в роботі


зі шплінтами було важкувато - круглогубців нормальних не було, тому... не вельми вони у мене ті кінцівки вийшли.
наповнювач - холофайбер,  гранулят у пузі та в лапах, ніс вишитий, вощений.
Штанці (а також вушка, підошви нижніх лапок) з красивої тканинки, подарованої Наталочкою .





Ось такий Мишко :) Кумедний, з шебі стрічкою, штанці в троянди :)

Приємно тримати в руках - важкенький )

Гарного вам робочого тижня та цікавих ідей!

18 коментарів:

  1. Оксана,рада,что плюшик пригодился))) Замечательный первенец! Теперь у моей Розочки есть брат по крови,ой,вернее по плюшу)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Еще как пригодился, Леночка! Спасибо огроменное! Очень приятный в работе!
      Спасибо за добрые слова о мишке! Я ими заболеваю ))) Там еще кусочек остался, и крепление я уже заказала ) так что ждите еще братика или сестричку)

      Видалити
  2. Оксанко, який милий красунчик))

    ВідповістиВидалити
  3. Оксана, мишка очаровательный, цвет интересный!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Аню, дякую! Я люблю такий колір! дуже глибокий та приємний для ока мого, принаймні.

      Видалити
  4. Ой, який хороший ведмедик!!! Дуже милий:)
    А я все боюсь спробувати пошити ведмедика-тедді- мене все лякають ті шплінти:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Мене теж вони лякали,особливо процес підбору розміру. І круглогубці потрібно мати не такі великі, як я мала. А так процес досить захопливий.

      Видалити
  5. Очень хорошенький:) Мне кажется мишка-девочка:) Такая с пухлыми щечками и любознательная:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ))) Дякую! Натуль, ми - хлопчик)) теж з пухкенькими щічками та допитливий))

      Видалити
  6. Какой славный малыш! Мордочка хорошенькая, добрая, носик задиристый!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Наталья Валентиновна! Очень хорошая выкройка. Мне особенно голова с задиристым носом нравится ))

      Видалити
    2. У меня тоже есть выкройка Гузель, она после розыгрыша конфетки присылала всем желающим. Но пока не пробовала - тоже материала нет, он дорогой. Может быть, позже соберусь.

      Видалити
    3. Очень хорошая выкройка. Легко шьется. А первого мишку по этой выкройке я шила из флиса, на нитяном креплении. Сын его себе забрал. Его просила мишку в магазин, а он аж расплакался - не отдал.))

      Видалити
  7. Гарнюня! я взагалі не знаюсь на тих шплінтах і кріпленнях, тому все це для мене - інший загадковий світ :) Уявила його вагу в руках, і навіть захотілося насправді потримати:)))) Думаю, він дуже милий...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, Олю! Рада тебе чути! Я теж дооовго придивлялася до тих шплінтів, довго не могла второпати що до чого )) Але перший досвід мені сподобався)) Я тримала таких ведмежат професійних майстринь - чудо!! І один з них у мене вдома живе))

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...