вівторок, 7 січня 2014 р.

Мій Космос, мій оберіг


Новий рік почався для мене надзвичайно плідно ))) Багато змін та планів, де-які з них уже реалізовані (усе ніяк не відфотографую шопку, світла мало), де-які чекають продовження (напівпошите ведмежа), а ось лялечкам поталанило сьогодні.

Нарешті зробила Зернянку для себе. 




90% метеріалів - льон. Сучасний житомирський та старовинний, якому  сторіччя вже
наповнена Зерняночка обсмаженою гречкою


очіпок та опинальна хустка з корейської бавовни
на очіпку мереживо

 на спідничці та рукавах


 фартушок - бабусине мереживо з лебедями


На Добро, Процвітання, Затишок.


Ми пішли до Рукодільної Кав'ярні




8 коментарів:

  1. С Рождеством! Пусть самые заветные мечты сбываются, а в доме будет тепло и уютно. Очень добрая и милая.

    ВідповістиВидалити
  2. Оксана, поздравляю тебя с Рождеством!!! Желаю тебе, чтобы каждый твой день был светлым и добрым, побуждал тебя улыбнуться и вдохновлял на новые творческие идеи и свершения.
    Зерняночка очень душевная получилась, кажется, что от нее так и веет теплом и светом.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ларисо! З Різдвом! Нових звершень, натхнення, світла й добра!

      Видалити
  3. Оксаночко, мені так приємно, що бабусине мереживо (я маю на увазі не лише фартушок;)) прикрашає твою Зерняночку. Вона чудова!!!
    В Різдвяний час хай Ангел Господній
    Засіє щастям у Вашій господі,
    Вашу світлицю сяйвом осяє,
    З неба дарунки щиро складає:
    Віру у серця, вічність у душу,
    Мудрість у скроні, статку в долоні!
    Смачної куті, щастя в житті!
    Дзвінкої коляди і ніякої біди!
    Христос Народився!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, сонечко! Не лише мереживо, але й льон. Дякую тобі, усе вкупі має позитивну енергетику ) І твою родину з Різдвом, з Колядою, з щастям-здоров'ям, на сто років миру-злагоди й щедрот!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...