вівторок, 21 січня 2014 р.

Різдвяна містерія. Переможець.

Доброго дня, дорогі мої читачі та гості блогу!

Вітаю  із зимовим снігом! З січневими морозами! Нарешті сьогодні сніжок випав і у Києві. Мій хлопчак ніяк не міг дочекатися снігу ))) Але сьогодні у нього свято! Сніг!!! Це ж можна такого наліпити! Стільки вантажівок снігу навантажити! Ого!

Знаю, знаю, що я як той сніг - трохи затрималася з розіграшем цукерки різдвяної. (((

Але я виправилася!
І ось результат:

№ 5



Никитина Наталья Валентиновна
Дякую Вам, Наталю Валентинівно, за теплі розповіді про свою родину та родинні традиції! І вітаю з перемогою! Контакти чекаю на пошту.

І ще хочу подякувати усім, хто долучився до галереї, усім, хто підтримав і просто зазирав на вогник!

Цукерки ще будуть неодмінно!

Сніжної та веселої вам зими!

2 коментарі:

  1. Оксана! Спасибо огромное! Никак не ожидала... Дело в том, что обычно все ограничиваются выполнением различных новогодних и Рождественских атрибутов и мне было очень приятно читать посты участников галереи о том, как готовятся к Рождеству, приятно знать, что ещё не везде утеряны традиции, ещё молодые семьи помнят об этом празднике не только как о лишнем выходном и поводе посидеть за стоом или погулять. Спасибо за поднятую тему и за галерею!

    ВідповістиВидалити
  2. Огромное спасибо за чудесный конкурс. И поздравляю победительницу!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...