середа, 18 грудня 2013 р.

Зі Святим Миколою!

Свято Миколая - найулюбленіше свято української малечі. (Чи тільки малечі?)))) З нетерпінням чекає вона на гостинці від святого. Нишпорить вранці під подушками: що там? Гостинець чи різочка? 



Лише в Україні Святий Микола є опікуном дітей. У нас немає Діда Мороза, його функції виконує Миколай. Бородатий дідусь в ризах з великою книгою: там записані усі-усі твої вчинки. Добрі й лихі. Які переважать - то й отримаєш гостинець чи різочку. )



Зі святом вас, мої любі! З Миколаєм! Нехай святий усім принесе гостинці! Ми ж слухняні, правда?!

7 коментарів:

  1. І тебе з родиною з святом!!! Хай Миколайчик здійснить усі ваші бажання!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, рідненька! Чарівних миколайчиків твоїй родині й тобі!

      Видалити
  2. Оксано, з Миколайчиком!
    Здоров'я та щастя тобі і твоїй родині, гарного настрою та янголів-охоронців за плечима!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко! Хай янголи на крильцях принесуть удачу та щастя!

      Видалити
  3. Зі святом, Оксано!!!! Це також моє улюблене свято ще з дитинства і до сих пір. Судячи по подарунках, які я отримала сьогодні- я все ж була слухняною, трошки:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю, тебе теж з Миколаєм! Я впевнена - ти була дуже-дуже слухняною)

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...