середа, 11 грудня 2013 р.

Мені подарували Радість: до мене прилетів Ангелик :)



Знайомтеся - Тім. Він Янгол. Так, так. Янгол. У нього є крильця. І він мій охоронець. :))



Прилетів Тім здалеку. Від чудесної Наталі . Завітайте до неї у гості помилуватися на лялечок. Справжні красуні. А очі у них як озера!

Тім приїхав з повними жменьками хом'якового добра та солодощами (які, як ви вже могли здогадатися, до фотосесії не дожили :) бо смачні цукерки:))


Дякую, Наталочко, за різдвяний подарунок! Дякую за Янгола, який тепер мене завжди охоронятиме! Від Максима за смачні цукерки - велике "Дякую!" З прийдешніми святами тебе та твою родину!

Щира подяка Вікторії, яка створила для нас такий чудовий проект. Віко, Наталю! Дівчатка, ви дійсно подарували неймовірну радість та задоволення! ДЯКУЮ!







10 коментарів:

  1. Оксанко, вітаю з подаруночком!!! Яке класне ведмежатко, чимось тебе нагадує)
    Спасибі вам з Наталею за участь, мені дуже приємно!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! Тобі за ідею пречудову! Наталі за ведмежа! На мене схожий? Це добре)

      Видалити
  2. Оксанко, дуже рада, що тобі сподобався подаруночок)) Дуже ж вже довго він до тебе добирався, але добре, що долетів))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Я навіть уявити боюся, як довго! Але тепер Тім у нас. І ми питимемо щовечора усі запашний чай з цукерками та печивом )

      Видалити
  3. Гарнюній :) Вітаю с таким чудовим подарунком.

    ВідповістиВидалити
  4. поздравляю с симпатичным подарком)

    ВідповістиВидалити
  5. Хорошенький такой мишутка,поздравляю с подарочком!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...