понеділок, 30 грудня 2013 р.

З Новим Роком та Різдвом Христовим!

Дорогі мої читачі!
Ось і минає цей рік.
Яким він був?
Різним.
Багатим на події та враження.
Різноманітний на зустрічі та емоції.
Це перший рік мого блогу.
Я надзвичайно вдячна усім своїм читачам та гостям.
За вашу підтримку, за натхнення, за відгуки та тепло спілкування.
З Новим роком, мої хороші. з новим щастям, новим натхненням та творчістю!


Родинного затишку вам, яскравої Різдвяної зірки, смачної куті та веселих колядок!


P.S: Хочете відчути себе чарівниками?

Ось тут магія

19 коментарів:

  1. І тебе, Оксанко, вітаю з наступаючими святами! Хай Новий рік принесе всім нам мир, добро і зміни на краще! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо Оксаночка! И пусть ваш праздник будет волшебным и душевным, а новый год исполнит мечты!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко!!! Хай рік новий принесе щастя та радість, а свято казку!

      Видалити
  3. Оксано, зазирни на свою пошту o.zoriana@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  4. Оксанко, і тебе з родиною вітаю з наступаючими! Усіх благ!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікочко! Смачної вам куті та казкового нового року!

      Видалити
  5. Дякую, Оксанка :) І я вітаю тебе з наступаючими святами! Нехай на новорічному конику приїде до вас тільки все хороше: здоров`я міцне, удача, втіха і радість!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко, дякую!! Злагодою, миром, здоров'ям, достаткому хай Бог наповнить твій дім!

      Видалити
  6. З наступаючим Новим роком та всіма зимовими святами, з наступаючим Різдвом!
    Оксаночка - щастя, любові, затишку, благополуччя - і хай наступний рік принесе все про що тільки ти мрієш!!! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оленко, дякую!!! Тебе теж зі святами! Радісними хай будуть і та радість залишиться на цілий рік! Світла Різдвяного й родинного затишку!

      Видалити
  7. Оксанко!!!!! Від щирого серця бажаю тобі щастя безмежного, здоров"я міцного, добра і світла навкруги!!!!!
    Одна моя подруга прислала мені посилання на пісню: "Допоки сонце світить, допоки росте трава, надія є.....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катю! Зі святами!!! З добром та миром!

      Поділись, будь ласка, посиланням на пісню. Дякую!

      Видалити
    2. О!!! Знайшла! Гарна пісня! Дякую!

      Видалити
  8. Оксано, хочу привітати тебе із наступаючими святами!
    Бажаю щастя в новому році, гарного настрою, добра і миру, здійснення мрій!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко!! Тебе й родину твою віншую з новим щастям, новим теплом, здоров'ям та благополуччям!

      Видалити
  9. Вот бы так у нас - клик и красота))) но на самом деле, все же у нас внутри) верим в чудо и оно есть) С НГ, Оксаночка!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Звичайно, Анюта. Ми чудо носимо в собі - даруємо близьким та знайомим. Це чудо - любов. З казковими святами тебе! Дякую!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...