понеділок, 30 грудня 2013 р.

Передноворічний Майдан.

Привіт, мої хороші! З прийдешніми святами усіх вас! Благополуччя, миру та злагоди!
 Передноворічний Майдан живе своїм щоденним життям. Там така атмосфера!!! Через монітор та блог не передати! Святкова, патріотична. Це як окремий світ.


Ось такий майданівський Дідух.

 Кухня.


"Таблички" з назвами міст
.

 Ціла стіна.








майданівська ялинка.


Насправді там досить цікаво та по-новорічному. Облаштована шопка, вбрані ялинки біля КМДА та біля козака на коні. Гарно вбрані. Живі ялинки. Я таких у Києві ніколи не бачила. Козаки вчать бити в литаври, дівчатка у костюмах 19 ст. розносять солодощі. Люди гомонять між собою, підспівують колядки та патріотичні пісні.

З прийдешніми святами усіх, хто стоїть на Майдані!
Гарних вам свят!
Слава Україні!





5 коментарів:

  1. Героям Слава!!!
    Серце моє теж там...

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за фотографии, Оксана!
    Увидела табличку с названием нашего города Славута -))
    Знаю еще, что много знакомых афганцев из соседнего городка Нетишин там с самого начала стоят, охраняют Майдан.
    Нехай все буде добре!
    Героям Слава!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оце так!!!! Славута? Воістину світ тісний! Моя бабуня з Грицева, недалеко від Шепетівки ))) Земляки! )) Там на фото і табличка Гриців є!

      Видалити
    2. =))
      Схоже там, на Майдані, вся Україна представлена ​​(я зараз не кажу про наших друзів з інших країн - поляків, грузинів, американців, росіян та ін.)
      І нехай нам ПР не розповідають казки про те, що в цих протестах країна розділена, що південний схід не підтримує виступу - я там, напр., аж 2 табли "Енакиево" побачила -))

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...