понеділок, 16 грудня 2013 р.

Крізь призму об'єктиву: Майдан. Кілька світлин.

Тут стояв колись Вовка Ленін. Тепер нема. Тепер там прапори та напис: "Українці - ми найкращі!". Вважаю, що в цьому випадку - ні. Я не люблю Леніна, вважаю його катом та шизофреніком. Єдиний епізод відвідин мавзолею залишив у мене бридке відчуття. 
АЛЕ! Такі методи "розборок" неприпустимі для правової держави! Поганий приклад для наших дітей.



Барикади біля ЦУМу.






КМДА - наметове містечко.



Йолка.
 Майдан. Сцена.
Мирні демонстранти слухають виступ якогось гурту.



Політичні гасла на "йолці".


Загальне враження: мирні люди, усе досить тихо та спокійно. Мітингують.  Загальний дух міцний та патріотичний.

Шокують барикади... неприбране сміття (хоч і біля смітників)... ялинка з купою ось таких гасел...


І все ж я вірю, що я та мої діти житимуть в правовій та безпечній державі!

Слава Україні!
Героям слава!

6 коментарів:

  1. Дуже цікаво було глянути, що там.. Дякую, Оксанко! Якось дуже вже затягнулося те протистояння..(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені теж було цікаво. Я хоч і у Києві, та через малечу не маю змоги там стояти (садочок у нас нестабільний ((( А так би стояла. Не за того чи того президента, уряд (мені однаково, хто вітатиме нас з новорічними святами з ТВ), стояла б за те, щоб уряд та президент навчилися ЧУТИ свій народ. За Хрещатик та Майдан душа щемить...

      Видалити
  2. Ну, мне деда вовку не жалко как-то совсем...
    Имхую, снять его с пъедестала (под революционный шумок) - еще не признак дикости и нецивилизованности. Вспомним как немцы разрушали берлинскую стену.
    А на доводы нежных искусствоведов (это уникальная работа известного скульптора из оригинального камня бла-бла-бла) или тонкокожих "историков" (как можно уничтожать память? - это же наша история! куда пионЭров теперь водить помолиться))), напр, я могу ответить так: если хочется помнить и ценить ТАКУЮ память, - ладно, будем толерантны, - но памятник этой персоне не должен украшать центр нашей столицы. Ему место в каком-нибудь тематическом музее под открытым небом, напр.
    А то уже не знаешь чоо детям рассказывать про этого монстра, памятники которому до сих пор торчать во многих городах-сёлах.
    Пора уже рвать "пуповину" и очищаться от совкового прошлого, не?..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Цвітанко, я з повагою ставлюся до твоєї думки!
      Мені діда вовку теж не шкода абсолютно. Він не повинен стояти в центрі столиці, я згодна. А розповісти про нього потрібно, аби прийдешні покоління не допустили знову такого страховиська до влади. І розповідати усе - правду, на рівні історичних фактів.
      Я згодна, Цвітанко, що потрібно звільнитися від совкового минулого раз і назавжди. Але це повинні бути цивілізовані методи, правові. На рівні державних указів-наказів. А відсутність таких ще раз доводить, що президенти в нашій державі не за народ та його національну гордість дбають. Ще Ющенко як презедент (за українську Україну був???) повинен був узаконити права воїнів УПА, надати їм державний та правовий захист. Але... Кому годити? Але ж годять. Так і з Леніним. Чому його не демонтували ще в перші роки незалежності?
      Я цінністю мистецькою цього "памнятника" не дуже переймаюся - знищені ним церкви мали набагато більшу цінність.
      Про німців не беруся казати. Ми не німці, у нас інша ментальність. Але твердо переконана: насильство та анархія породжують лише хаос та ось таких "лєніних". Я хочу, щоб мої діти знали силу закону правової держави, а не силу насильства. Лише змінюючи закон, виконуючи закон вдасться побудувати сильну та дійсно ні від кого незалежну державу. Інакше, стоятимемо ми на Майдані, а нас усе одно ошукають.

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...