вівторок, 10 грудня 2013 р.

Євромайдан: не маю зла до жодного народу!


"Не маю зла до жодного народу. 

До жодного народу в світі зла не маю."

М. Вінграновський



Я б додала: "І хочу жити у вільній, правовій, СВОЇЙ державі". Доля якої не залежала б від "великих дядь та тьоть". У державі, де саме МІЙ НАРОД визначає її майбутнє! У державі, де не катують людей, а справедливо судять за провини! У державі, в якій моя дитина зможе вийти на Майдан Незалежності разом з однодумцями і висловити власну думку! У державі, в якій люди не зникають і не сидять за гратами за політичні погляди! 


Дорогі мої, скажіть, хіба ця юнка




чи ось ця - провокатори??? Злісні порушники громадського порядку????



Чому їхні посмішки стирають ось так? 


                                                                 Кров'ю???


Чи цей козак провокатор та злісний порушник спокою громади??



Ось погляньте на цей люд!  Стоять вони не за політику. Я вас запевняю. А за безпеку своїх дітей.  






Дорогие читатели и гости блога! 

Мой народ - это народ Мира и Добра. То, что происходит сейчас на Майдане в г. Киев - мирная гражданская акция протеста против насилия и своеволия власти.     Я очень и очень надеюсь, что сознание людей, живущих в Украине, меняется. Перестает быть холопским. Я очень надеюсь, что в моей стране люди перестали быть заложниками собственных страхов. И дело тут не в России или Евросоюзе, нет. Дело в том, КАК люди стали СЕГОДНЯ реагировать на беспредел и насилие в своей стране. Многие на Майдан вышли именно протестовать против насилия!  Я горжусь своими народом!! Именно таким! Именно теми, кто вышел на Майдан! Кто сказал "НЕТ!" насилию! Помолитесь за них, пожалуйста! Пусть им хватит сил не уйти, не сдаться на полпути! Помолитесь за пропавших, избитых и закрытых в тюрьмах! Помолитесь за мою страну и за наших детей!

Спасибо вам за поддержку!!


6 коментарів:

  1. И мы очень любим ваш народ! Добрые, открытые люди! Может быть хоть сейчас все происходящее не напрасно и получится добиться лучшей жизни.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, сонечко, за підтримку!
      Знаєш, Наталю, наш народ виграє лише тоді, коли навчить владу (якою б вона не була - Янукович, Кучма, Ющенко чи Яценюк-Тимошенко) ПОВАЖАТИ свій вибір, свої прагнення, свої інтереси. Лише тоді нас чекає стабільне майбутнє. Усі (я переконана) можновладці однакові. Але різниця у тому, чи вміють вони ЧУТИ (не слухати, а ЧУТИ) свій народ, і чи уміють ДОСЛУХАТИСЯ їхніх прагнень. А завдання народу: вистояти і навчити БУДЬ-ЯКУ владу його (НАРОД) поважати.

      Видалити
    2. Ты права-уважать и любить свой народ и страну, не забывать о том что нося корону на голове не прекращает быть такой же частью простого народа . Только тогда будет гармоничная и спокойная жизнь.

      Видалити
  2. Оксана! Люди вышли на Майдан - за то, что было НЕ подписано соглашение об ассоциации с ЕС. Да, вот эти люди на фото ( на Ваших) - это не провокаторы. Но посмотрите youtu.be/8XwGymRMYMg - это видео с ютуба, какие там были провокации и провокаторы. Я бы на Вас посмотрела, когда бы Вас поджигали флаерами, кидались бы в вас камнями, цепями, били палками по голове. Какая бы у Вас была реакция? Я не защишаю Беркут - ни в коем разе, но, что им оставалось делать?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю, ми говоримо зовсім про два різних епізоди Майдану. Світлини, що їх я тут виклала -це ті перші студенти, які вийшли підтримати вступ до ЄС. Я про них писала. Адже дії "Беркуту" під час розгону мирної студентської демонстрації виправдовують саме так: там були лише провокатори. Які провокатори? Оця дітлашня??? (перегляньте мій попередній пост - там є відео). А те, що запропонували переглянути Ви, я бачила (дивлюся усі канали, які висвітлюють ці події - російські й зарубіжні також ) - це уже зовсім інші події (на Банковій). Ось тут діяли дійсно провокатори! У Беркутівців теж є вибір - чи стати на бік народу, чи виконувати криваві накази. Це моральний вибір кожної людини.

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...