пʼятниця, 15 листопада 2013 р.

Білий Янгол на Різдво

Люблю Різдво понад усі свята. Перш за все за Мрію, Казку та відчуття Родини, за традиції. 
За ще одну можливість дарувати та отримувати Радість. )) 
Ось і моя краплинка Радості. Вдячна Вікторії за прекрасну ідею і за можливість принести комусь радість. Дякую, Віко!






Зіроньку злагоди, миру й достатку хай на Різдво принесе Янголятко. 




 Трішки деталей Різдвяного Янгола

Мереживо, чешський бісер,


 вовна,



вишивка "білим по білому",


крильця-пір'їнки,



стрічка,


очки-хрестики,



 сукня - льон,







(солодощі, корисності та листівка теж неодмінно будуть!!!) + (сонце у Києві не знайти, хіба домашнє бешкетливе, те, що в садочку , тому фото темненькі... )


Ось такий Янгол. І уже полетів він, аби дарувати Радість. До Різдва неодмінно мусить встигнути!

Ангелик в галереї "Сокровищница идей"
Задание № 19: Новогоднее украшение


Дякую, мої хороші, що читаєте!
До зустрічі!




15 коментарів:

  1. Оксаночка, яка краса!! Дуже гарний янгол, чистий та ніжний!!!

    ВідповістиВидалити
  2. ангел прямо неземной! собственно, как и должно быть!

    ВідповістиВидалити
  3. Оксанко, Янгол - дивовижний і незвичний!!! Мені дуже подобається!
    А ти вже його відправила? напиши мені на пошту;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко! Твоя думка для мене дуже важлива!

      Видалити
  4. Вражає :) все дуже вишукано і пінесено...

    ВідповістиВидалити
  5. Оксаночка какая она нежная и воздушная! Настоящий ангелочек! Кажется сейчас вспархнет!

    ВідповістиВидалити
  6. Оксано, гарний ангел, наповнений ніжністю.

    ВідповістиВидалити
  7. Чудесная работа, нежная и чистая! Спасибо от Сокровищницы идей и удачи!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ніжний, тендітний і святковий!
    Дякую за учать у Креативі з Лізою Арьє!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...