середа, 13 листопада 2013 р.

Архаїка в текстилі від Іри Крохмаль

Доброго дня, мої дорогі ПЧілки та гості богу! Приємно, що заходите, читаєте, коментуєте, залишаєтеся в ПЧ. Дя-ку-ю!!! Мені цінні усі ваші коментарі! Радію з того, що Галерея Янголів поповнюється новими мешканцями! Дя-ку-ю!!
Поспішаю з вами поділитися натхненням та позитивом. Своєрідні та неповторні роботи Ірини Крохмаль. Від них віє первісністю. Архаїка в текстилі, так я б сказала. Для мене ці роботи - меганатхнення, саме той примітивізм, який завжди надихає на пошуки власного бачення. 

INKA


Наче виросли зі скель піщаних...



Колоритний образ.



Ця робота вразила найбільше - "Побачена в камені"
Вона, як Саме Життя. Та, без кого Його не існує. Та, що народжує Космос.



 До зустрічі, мої хороші! Натхнення вам!




11 коментарів:

  1. Вражає й спонукає до роздумів...

    ВідповістиВидалити
  2. спасибо! очень понравились образы, есть в них что-то притягательное...

    ВідповістиВидалити
  3. Какие необычные у неё создания!!! Будто из археологического музея!
    Спасибо, Оксана! Поразительные работы!!!

    ВідповістиВидалити
  4. ООО! Какие работы! Действительно, очаровывающий примитивизм, такие сильные и наполненные работы. Оксана, спасибо за ссылку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Будь ласка. Смислове навантаження в роботах справді сильне. )

      Видалити
  5. Дуже цікаві та незвичні роботи! Справді, ніби зійшли з поличок музею:)

    ВідповістиВидалити
  6. Оксаночка,спасибо за порцию вдохновения,действительно,очень оригинальные и своеобразные работы!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...