субота, 26 жовтня 2013 р.

Янгол Осені

Я дуже люблю осінь. Понад усі інші пори року. Люблю теплу, різнобарвну. Коли збирають городину, ягоди, фрукти. Коли велетенські жовтогарячі гарбузи лежать на городах. На тинах звисають кетяги винограду. Квітнуть хризантеми, нагідки та айстри. Туманні прохолодні ранки...

Мій Янгол - то Господиня Осені.


 Статна, зеленоока.



З ключами, які замикають Осінь та відмикають Зиму.




В намітці з "вушками" та "під бороду". Трохи нагадує прадавню Мокош (її зображали у "рогатій" шапці).




У вишиванці.


  І з крильцями. Вона ж Янгол.


Матеріали: канва, мереживо бавовна, бавовна американська, пацьорки, муліне, вовна, шерсть. 

20 коментарів:

  1. Надзвичайно цікавий ангелик! Дивовижно...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікуль! Мені дуже приємна твоя похвала )

      Видалити
  2. Дуже гарна господиня, чепуруха і красуня!!

    ВідповістиВидалити
  3. Какой хороший ангелок в этно-стиле!Особенно умилили крылышки:)

    ВідповістиВидалити
  4. Оксана, он такой необычный, интересный!!! Я всегда радуюсь и удивляюсь твоим необыкновенным куклам! Спасибо тебе!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко! Як приємно чути від тебе похвалу. ))

      Видалити
  5. Кольори осені - дійсно схожіть є. Такі іграшки дуже душевні.

    ВідповістиВидалити
  6. Оксаночка какая она домашняя хозяюшка! Я бы ее назвала ангел плодородия :) Все при ней и хозяйство и урожай и ключики от закромов :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А цікава ідея, Наталочко! Янгол плодоріддя. Дякую!

      Видалити
  7. Мне тоже нравится осенний Ангел! Интересный этно-наряд, а крылышки какие! На самом деле - Хозяйка, но где-то в глубине души она белая и пушистая, как ее крылышки!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже колоритно й затишно й сфотографовано на такому гарному фруктово-кошековому фоні, дуже гарнюній осінній янгол!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...