середа, 23 жовтня 2013 р.

Зазирнемо у шпаринку?

Привіт, дівчатка! Я не зникла зі свого лялькового блогу і не перестала шити. Трохи нагальних шитних справ було. Шила синові костюм на Свято осені. Фото погано відредаговані, відновлю програму - відредагую.


Бурячок на Святі осені:



Я маленький бурячок,
Тут вітаю діточок.
Український борщ чудовий
По усіх краях відомий.
У борщі я головний,
Борщ без мене не смачний.
:)









У залі темнувато... не з моєю фотоапаратою там знімати... Але що є , те є.


А зараз пропоную зазирнути трішки у шпаринку .

Народження Янгола. )













Дякую, що читаєте, мої хороші! Далі буде...

16 коментарів:

  1. Ух який гарний бурячок! І дуже цікаво спостерігати за дивом)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Мені приємно.
      Мені теж завжди цікаво підглядати за процесом у інших майстринь

      Видалити
  2. Ух який гарний бурячок! І дуже цікаво спостерігати за дивом)

    ВідповістиВидалити
  3. Максимко - як справжня модель, а усмішка яка))) Ото дівчата за ним будуть сохнути)
    Ангелик уже вражає! Чекаю з величезним нетерпінням)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікуль! Максим останнім часом фотографується неохоче. А позувати він гаразд, це точно)))
      Ангелик уже готовий. Чекає на фотосесію )

      Видалити
  4. Бурячок вийшов - те що треба! :))
    О, народження ангела - сама люблю такі "процесовы" фото :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Над шапкою трохи довелося помудрувати ))) У мене ж дитина ще й з виборами))) це не хочу-те не так))
      І я люблю процеси )

      Видалити
  5. Оксано, було цікаво зазирнути на народження ангела. Сподобались очки хрестиком.

    ВідповістиВидалити
  6. С праздником Осени! Яркий костюм и стишок бойкий.
    А у нашей Саши в садике группа была грибочками - больше мухоморами, кое-кто подберезовиками (с коричневыми шляпками). Их ежик с волком искали и ловили.

    С трепетом следила за таинством рождения твоего Ангела. Захватывает!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, Юля! І вас зі святом! У нас теж в групі мухоморчикибули - такі гарні та кумедні у крислатих капелюхах!

    За Янгола - дякую! Якщо погода не підведе - фотосесію відшчолкаю) і покажу вам.

    ВідповістиВидалити
  8. Оксан, какой буравчик милый! Конечно с таким будет самый вкусный борщ!)))
    Не терпится полюбоваться на твоего Ангела! рождается чудо...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко! Бурячок прикольний вийшов)))
      А Янгола йду просити на фотосессію)) Може, вдалу?...

      Видалити
  9. Відповіді
    1. Чудовий бурячок! На попередній коментар не зважай - у мене вже 26-е)))) І куди це я понеділок загубила?))))

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...