вівторок, 8 жовтня 2013 р.

До мене прилетів Янгол / Angel comes to me

 До мене прилетів Янгол! Від надзвичайно світлої та доброї людини. Від Віки (Всесвіт на долоні). У подарунок . На мій день народження.
Віко, сонечко, дякую тобі за привітання та надзвичайний подарунок!!!



Янгол така тендітна та мила. У ній неймовірно усе: мініатюрний зріст (9 см, не перестаю дивуватися яка це кропітка робота - створити таку малечу!),

 і м'яке волоссячко, одяг з льону, квіти, серце.


 Янгол привезла подарунки. Дякую, Віко!!! Усе таке чудове!


Була ще смакота - чорничне варення. Ви правильно здогадалися )))) воно до фотосесії не дожило))).



Вікочко, я надзвичайно вдячна тобі, сонечко, за увагу, теплоту та радість, яку ти мені подарувала.

Більше яскравих фото та чудесну янгельську історію читайте ось тут у Віки - У кожного є свій Янгол. (мої фото, зроблені у темній квартирі - погода у Києві не сонячна, не передають усієї янгельської краси).

20 коментарів:

  1. какой ангел замечательный, у Вики такие трогательные работы! поздравляю с таким подарочком!

    ВідповістиВидалити
  2. Замечательный подарок!!! Поздравляю))

    ВідповістиВидалити
  3. Оксаночка с прошедшим праздником тебя! Пусть в душе твоей всегда будет весна ,множество идей и радости!
    Очень милый подарок ,нежный и прелестный!

    ВідповістиВидалити
  4. Оксана, вітаю тебе! Нехай доля дарує тобі найкраще, що в неї є :) Подаркнок пречудовий!

    ВідповістиВидалити
  5. Оксаночко, тобі спасибі! На жаль, не змогла привітати тебе у саме свято( Дуже тішусь, що тобі все стало до вподоби, ангелик для тебе творився дуже легко. Ще раз вітаю й бажаю усіх благ тобі й твоїй родині!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко! Не переймайся) Твійангелик приніс мені Сонце!

      Видалити
  6. Прекрасний подарунок! Хай він принесе щастя тобі, твоїм рідним і твоїй оселі!

    ВідповістиВидалити
  7. Чудове янголятко! Вітаю з таким душевним подарунком!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Оксана, вітаю, прекрасний подарунок!!

    ВідповістиВидалити
  9. Оксана, даже не верится, что такое чудо можно своими руками сотворить! Красота!!! Поздравляю тебя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, Іринко, янгол просто чудесний. Дякую за привітання!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...