середа, 18 вересня 2013 р.

Врятуйте! наше волосся!!! / Save our hair

Це, напевне, у всіх так? Чи не у всіх? У більшості? Чи одиничний випадок? Коли нормально собі, гарненько росте волоссячко. А тут (пов'язую це з післянароджувальним етапом життя) бац! і шматтям почало вилазити.... Волосся. Ні, не як зазвичай, а кажу ж вам - шматтям. Таке відчуття, що скоро буду як у тому бородатому анекдоті - "С распущенными пойду." Ага, не хочеться. (((
Це я усе про свої стражденні муки зменьшити процес линьки - вітаміни, шампуньки магазинні, масочки домашні.... щось не дуже.
А тепер усе!!! Тадам! І за останній тиждень ніяких тобі жмутків (хоч би носки з них можна було плести, ну, як з вовни), волосинок на подушці. Волосся м'яке, пишне, відчувається об'єм. А головне не лізе, шкіра голови не стягнена,  не пересушена. Єдине "но" для якого потрібен час (десь близько місяця, у кого яке волосся) - волосся повинно звикнути, перестроїтися, тоді відчуття "немитості" зникає. І ви отримуєєте живе, блискуче, здорове волосся!!! Як я!!!
 Усе це про мило-шампунь домашнього виробництва. Шампунь на відварі трав, з додаванням житньої муки з висівками, вітамінізований.
А робить його чудова й сонячна людина - Міла Степанова 



У неї ви можете замовити не лише шампуньки, але й мило ручної роботи, бальзами, тверді духи, лікувальні креми. (по секрету: у неї є чудовий бальзамчик, який  розгладжує зморшки, да-да.) Контактувати можете через Facebook.

Мыло-шампунь, которое спасло меня лично от катастрофического выпадения волос можете заказать или узнать о нем побольше у Милы Степановой через Facebook.

19 коментарів:

  1. Як я тебе розумію про стан волосся і його рятування!!!))) Я своє волосся рятувала й доглядаю сама (без зайвої скромності скажу - результат вражаючий). До речі, теж саме можу сказати про розгладження зморшок (крем роблю сама).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вікуль, я тебе обожнюю! Молодчинка! Результат дійсно вражає. Пробую сама собі робити крем-мило-шампунь. Хоча лікувальний крем варила для себе постійно - бабусин рецепт.

      Видалити
    2. Я кремом почала користуватися десь близько місяця, до цього я ніколи раніше жодним кремом не користувалася)

      Видалити
  2. Оксано, волосся воно таке, капризує. То росте, то випадає. Теж вважаю що треба більше звертатись до природних засобів, адже шампуні містять дуже багато шкідливих речовин. Наприклад, я вже 2 роки не користуюсь кремом для рук. Але раніше без нього не могла прожити, носила в сумочці, мазала руки декілька раз на день. Без кремів шкіра швидко стягувалася. Потім вирішила відмовитись від хімії. Період адаптації був важкуватий, але швидко минув. Тепер мені крем не потрібен. А як що виникає потреба (наприклад, після поливу на городі руки пересихають), то використовую картопляне пюре, рослинну олію. Та й то рідко. Шкіру вже не стягує.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Світланко, у мене не просто капризи волосся, воно реально лізело страшенно. Навіть на подушці залишалася велика кількість волосинок. А руки я теж змащую олією. Навіть звичайною соняшниковою. А нещодавно зварила крем за бабусиним рецептом. Він не лише позбавляє шкіру сухості, але й лікує дрібні ранки.

      Видалити
  3. Ох и у меня осенняя линька ,облажу как курица ,то ли осень ,то ли что стресс -беготня сказался . Мне помогают витамины спец комплексы для женщин ,расти начинают очень быстро и ополаскивания травами .Замечательно что ты нашла себе натуральное и подходящее средство! Пусть крепчают волосики и никуда не убегают !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, дякую! У мене цілорічна линька була, Жаххх! Тепер налагоджується. Потроху переходжу на натуральну власноруч зроблену косметику. Зараз дуже цим зацікавилася.

      Видалити
    2. Поділюся ))) крем для рук - читай коментар нижче. А шампунь роблю не я, а Міла, тому точний рецепт не знаю. Знаю лише основні складники.

      Видалити
  4. Как хорошо, что нашлось такое средство!!! Очень рада за тебя, Оксана!!! У меня зимой с руками проблема - трескаются, болят и от кремов только хуже становится(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринко, воно дійсно діє! Трохи є відчуття немитого волосся, але воно згодом зникне. А руки спробуй крем зварити. Я усе на око беру:

      Все беру на глаз:
      в небольшом количестве масла (оливковое, можно любое)варю травки. в этот раз был шалфей, мята, мелиса. Жалею, что нет календулы. Травки на твой выбор. Проварила минут 20. Постояли, можно несколько часов. Процедила масло через марлю, нагрела масло и опустила туда кусочек прополиса, он там растает. Масло выливаешь в подходящую стеклянную тару, оно остывает и густеет. Получается крем. Он жирноватый. Если не загустел (бывает, когда масла больше, чем прополиса) нагрей масло опять (я нагревала в микроволновке), на водяной бане растопи небольшой кусочек пчелиного воска и вылей воск в нагретое масло. Загустеет точно. Держу либо в холодильнике, либо в нежаркой комнате - кухня и ванная не подходит. Пусть твои ручки не трескаются и не болят!

      Видалити
    2. Ой, Оксана, спасибо тебе! Надо попробовать. Соберу все составляющие и буду зимой лечить руки.

      Видалити
    3. На здоров'я, Іринко, хай помагає!

      Видалити
  5. Оксана,я так тебя понимаю...У меня сейчас третья часть от того, что было 7 лет назад,до первой беременности.Расчесываюсь исключительно над ванной,чтоб не трусить волосами по всей квартире.Ни от магазинных,ни от домашних средств не вижу эффекта.Может попробовать мыло-шампунь?...И Викторию надо расспросить,что за чудо-рецепты у неё)))И за крем для рук тоже спасибо!А где прополис можно купить?

    ВідповістиВидалити
  6. Оксана,я так тебя понимаю...У меня сейчас третья часть от того, что было 7 лет назад,до первой беременности.Расчесываюсь исключительно над ванной,чтоб не трусить волосами по всей квартире.Ни от магазинных,ни от домашних средств не вижу эффекта.Может попробовать мыло-шампунь?...И Викторию надо расспросить,что за чудо-рецепты у неё)))И за крем для рук тоже спасибо!А где прополис можно купить?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лєна, будь ласка, користуйся на здоров'я. Спробуй мило-шампунь, можливо, тобі теж підійде. Я починала з нього. Але я писала вище - до нього потрібно звикати. А які домашні засоби ти використовувала?

      Видалити
    2. Забула написати - прополіс на базарі у бджолярів, де мед продають.

      Видалити
  7. Я делала маску из горчицы курсами(месяц делаю(раз в неделю)-месяц отдыхаю.И еще маску из желтка и меда.Хотела получить хороший результат в течении 2-3 месяцев,а надо ведь постоянно делать маски.А я сейчас как-то забросила это дело.Надо-надо с этим что-то делать)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лєн, спробуй сама собі зробити шампунь. Ти краще знаєш яке у тебе волосся. В інеті подивися травки, які підходять тобі найкраще, базові масла (тільки не багато, бо волосся буде жирним, не більше ніж пів чайної ложки усіх вкупі), ефірні масла (теж не переборщи - я брала по 5 крапель). Органічну основу для шампуня купувала у Арома-шоп http://aroma-shop.com.ua/ - 100 мл,Нагрівала (!!!!) основу, додавала 100 мл травяного комплексного відвару (усі трави, які підходять і можуть "дружити" між собою), + базові масла+ ефірні масла. Збовтувала і зберігаю в холодильнику. На сайті арома-шоп є описи та рецепти. Подивися. Удачі!!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...