понеділок, 9 вересня 2013 р.

Наш Космос / Our Universe


Вони для мене наче Космос. У них наша казка, наша пісня, наша мудрість. 





Це не Круп'яничка. В середині немає крупи.
Мене заворожує сам образ саме цієї мотанки.
Наповнена вона різнотрав'ям. Пахуча!

Пахне мені вона не лише травами, але й вересневими яблуками, городиною. Осіннім врожаєм, опалим листям.


Тіло - льон; хустка, руки, спідниця - заморські тканини (точно не знаю звідки), мережка під хусткою та фартух - з бабуніної скрині. На фартусі лебеді видно.



Ляля бере участь у Лізиному Креативі


29 коментарів:

  1. Яка вона гарна. Мабуть тримати у руках таку дуже приємно.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю. Дійсно приємно тримати її в руках. Вона легенька, але стоїть - дно конвертиком шила, а не мішечком.

      Видалити
    2. У вашому блозі я знаходжу море позитиву і натхнення. У мене для вас нагорода : http://temyna.blogspot.com/2013/09/blog-post_12.html

      Видалити
    3. Олю, дуже дякую!!! Зі мною на "ти", гаразд? Із задоволенням приймаю нагороду.

      Видалити
  2. І мені вони подобаються :) Дуже люблю брати в руки свою Крупяничку

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Правда? Чарівні ляльки, з невисмовною енергетикою.

      Видалити
  3. А я тільки мрію про таку красуню, сподіваюсь колись і в мене з"явиться.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Неодмінно з'явиться! Нічого складного у ній немає. Хороший майстер-клас у блозі "Світанкові роси". Ще є посилання на МК у мене вблозі Моя читальня.

      Видалити
  4. Дуже гарна манюня,така господиня, так мило стоїть на осінньому листочку - заворожує)

    ВідповістиВидалити
  5. Дивовижна лялечка!!! Я в захваті від твоїх робіт, мені дуже імпонує твій стиль. Так все щиро й від душі...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Забула ще сказати, які гарні фото, а лебедики - взагалі особливі, обожнюю такі речі!

      Видалити
    2. Дякую, моя хороша. Лебедиків я в процесі уже розгледіла. )) Коли мереживо забирала не помітила.

      Видалити
  6. Чудова маленька лялечка, наповнена любов'ю та теплом.

    ВідповістиВидалити
  7. Такие аккуратненькие и душевные они у тебя получаются ! Лебеди удивительно как расположились и подошли !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю. Подобаються вони мені - тому й від душі їх роблю. А лебеді да, підійшли.

      Видалити
  8. Оксана, любуюсь на неё!!! Добрая и родная куколка...

    ВідповістиВидалити
  9. Хороша! Из всех народных кукол больше всего Крупеничка нравится!

    ВідповістиВидалити
  10. Ох яка вона сильна! Перенесе всі біди і перешкоди, і допоможе, направить на вірний шлях:) Чомусь так здається... Вона справді вічна:) Лебеді дуже гарні і символічні...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю. Так, у цих ляльках відчувається сила. Дух. Тому й подобаються вони мені надзвичайно. Лебеді дійсно наче символ вийшли.

      Видалити
  11. Я просто завороженная смотрю на такие Создания)
    Это волшебно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оленко! Я теж завмираю, коли бачу Мотанки на виставках чи в інтернеті. Вони заворожують.

      Видалити
  12. Прямо маленька леді. Та ще й ці лебеді - справжня прикраса. Хороша задумка покласти в середину трави. Беру на замітку.

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую, Світланко! Мені травнички класичного мотання не дуже довподоби... Хоча бачила одну, мені сподобалася. Знайду посилання - напишу. А от саме образ зернянки, її хусточка, те, що вона така огрядненька дуже подобається. Але захотілося пахучих трав - ось і народилася така мотанка.

    ВідповістиВидалити
  14. Спасибо огромное за участие в моем Креативе!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лиз, я учавствую с удовольствием! Спасибо Вам!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...