неділя, 8 вересня 2013 р.

Мої Ангелики / My Angels

Привіт, мої хороші! Я дуже рада, що у мене з'явилися нові ПЧілки. Надзвичайно приємно з вами усіма спілкуватися. Дякую за ваші коментарі та чудові роботи у моїй галереї.


Невеличка частинка моєї колекції Янголів.
Вони усі різні й такі дорогі серцю. Привезені з різних міст, подаровані друзями та рідними.
Отого з книгою подарувала бабуня. Сніговика-ангелика подарувала найкраща подруга-кума.
Глиняного привезла з Яремчі. Янгола-свічку та Янгола з вовни придбала сама.
Ось той Янгол з написом "Карпати" придбаний у Ворохті. Чоловік, який мені його продав, казав, що то робота його друга-скульптора. Але імені друга так і не сказав..


На цій світлині два Ангели:
скляного купила у Києві,
а Янгола, що молиться подарував чоловік.



Оце Янголятко подарувала подруга.



Ось такі Янголи живуть у мене в Києві. Основна частина колекції вдома. При нагоді сфотографую і покажу.


Долучайтеся до Галереї Янголів.

10 коментарів:

  1. Хорошие какие, они тебя и твою семью охраняют! так и веет спокойствием, добром и лаской

    ВідповістиВидалити
  2. Думаю, твоя колекція поповниться ще не одним ангеликом) З радістю злітаються вони до такої світлої людини як ти.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віко, дякую! Ти теж мій ангелик, сонячна людино!

      Видалити
  3. Гарнюні:) Скільки позитиву і добра від них.

    ВідповістиВидалити
  4. Всі такі чудові! Але той, що молиться - наче справжній...

    ВідповістиВидалити
  5. Хороша колекція! Гарного поповнення!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...