понеділок, 9 вересня 2013 р.

"Медвін" для мене / Medvin for me

Привіт, Бджілки!
Нещодавно відвідала осінній "Медвін". На ярмарку придбала корисні речі (у вигляді мішка холофайбера), будиночки для розфарбовування (ідею з містом підгледіла у Алінки ).
Але головним моїм надбанням був Ангелик. Новенький у моїй колекції.
А зробила його прекрасна майстриня Олена Мороз. Які у неї шикарні мотанки!!! Очей не відірвати!
Мій Ангелик - це сільська мотанка. Ніколи про такі не чула. А ви? Хто має детальнішу інформацію про майстриню, прошу, напишіть посилання. Нажаль, ні візитки у неї при собі не було, ні великий та могутній Гугль мені нічого не сказав.





Ось така краса тепер живе у мене. ))) Надзвичайно милий та оригінальний. Особливо мене вразили постоли. )))

До зустрічі!!

22 коментарі:

  1. Класно! Я, на жаль, не змогла відвідати цей Медвін, хоча довго збиралася... Мішок холофайберу мені б таким доречним був!))) І будиночки... Та нічо, скоро Хендмейд-Експо і Формула рукоділля ;)
    Ангелик чудовий! Постоли круті :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж довго його чекала. ))) Мішечок випросила у однієї тітоньки. Вона його для реклами привезла. ))) їй добре й мені користь. О! на формулу теж хочу, але не знаю чи вийде.
      Ангелик дійсно чудовий.

      Видалити
  2. Дуже гарний Ангелик!! Справді постоли шикарні!!

    ВідповістиВидалити
  3. Цікавий ангелик! і я хотіла відвідати цю виставку, та малечу не було з ким лишити(

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віко, ти не повіриш. Я вдруге з кіндером своїм на Медвін ходжу. Цього разу нас був цілий натовп. Ще подруга з двома дітьми - меншому ось два виповнилося. Так що приєднуйся.

      Видалити
  4. красота - ангел просто заглядение! а я на Медвин не попала...как то все суета сует и творческое вдохновение)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. да, суперский. Алена, скоро еще выставки, может на них получится попасть.

      Видалити
    2. ))) а ты меня дергай, пинка там дай))а то со своими засижусь и все прозеваю.

      Видалити
    3. Ок, постучу, когда буду на формулу рукоделия идти.

      Видалити
    4. Спасибо)))просто вооооот такое!

      Видалити
  5. Ангел-мотанка действительно чудесный и необычный, хотя я не очень много видела подобных кукол.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юля, они все разные. Я даже не думала, что мотанок существует такое количество - все очень разные.

      Видалити
  6. Оксаночка какая она не обычная у тебя! Никогда такой не встречала.Крылышки ,ботиночки -так здорово все смотрится !

    ВідповістиВидалити
  7. Оксана, может организуешь СП по мотанкам? Хочется попробовать сотворить подобное чудо.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ой, Іринко.... Сп я не потягну...З цим краще до досвідчених майстрів звертатися... Я лише можу спробувати МК зробити якось... Як я це роблю... А ти уже подивишся й собі мотатимеш.

      Видалити
    2. Оксана, МК - это же замечательно! Если будет время, сделай, пожалуйста!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...