неділя, 8 вересня 2013 р.

Комплімент моєму блогу / A compliment to my blog

Іринці Томашевській я дуже вдячна за комплімент моєму блогу - нагородку з такими надзвичайними весняними квітами. Дякую, Іринко!!!



Правила для усіх правила:

1. Поблагодарить назначившего награду и разместить активную ссылку на его блог
2.Разместить в своем блоге логотип награды
3.Назначить награду 5-7 блогам, у которых менее 50 ПЧ и добавить ссылки на их блог
4.Отправить комментарии номинантам об их награде
5.рассказать 5-7 фактов о себе 

Передаю естафету:

1. Юлії за сонячний блог  "Кошка у окошка"
2. Ані за чудові речі для малечі у її  "Моя швейная лавка"
3. Ларисі за креатив у блозі  "udivipodarkom"
4. Наталочці за неймовірних лялечок у її блозі  "NatalKaCreations. Куклы, ляльки, Puppen, dolls..."
5. Іринку за велику та творчу родину та блог  (хоча у неї понад 50 ПЧ)  "Домашние хлопоты"


Про себе... я розповідала у "Про Я"

Дякую, Іринко, ще раз за приємність!




8 коментарів:

  1. Поздравляю!!! От всего сердца! Заслуженная награда! Ты всегда откликаешься на творчество других людей, умеешь приободрить и искренне высказать восхищение!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Алена, огромное!!! Мне даже не ловко от таких комплиментов... Спасибо!

      Видалити
  2. Спасибо, Оксана! Знаешь, так приятно читать твои слова, радостно и тепло!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Оксанко! Дуже дякую тобі за нагороду! Але за браком часу на жаль не можу її передати далі аж 5 чи 7 блогам.. Вже вибачай! Я передам одній, добре? Ще раз, дуже дякую)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, будь ласка. А нагороду за бажанням - і немає за що вибачатися. )))

      Видалити
  4. Оксаночка,щиро дякую за комплімент моєму блогу :) Мені дуже приємно. Трошки затрималась з передачею естафетної палички, але обов’язково це зроблю.

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...