субота, 21 вересня 2013 р.

Бєльді звучить як музика! / Byeldi sounds like music!

Слова  хаммам, бєльді, Марокко звучать так чарівливо та загадково, а пахнуть ще загадковіше!
Я зварила своє перше мило з основи - чорне мароканське мило для хаммаму. Як воно пахне! СхІдно!

Ось воно


Рецепт дуже простий, з ним впоралася навіть я ))
Моє Бєльді класичне- основа+евкаліпт  (відвар)+мелений евкаліпт+мелений імбир+оливкове масло.
Рецептів в інтернеті безліч, але я захотіла класику.

З часом мило завдяки великому вмісту евкаліпту чорніє. І стає трохи густішим. Бєльді - це м'яке мило, наче паста. Пречудово скрабує (сушені листки евкаліпту змолоти в порох), очищує та живить шкіру. Шкіра стає гладенька. А запах! Його можна використовувати для вмивання щоранку, 1-2 рази на тиждень для ванни чи бані.

Спробуйте, вам сподобається!
ПапА, пішла далі варити, шити, вишивати .)))

10 коментарів:

  1. О, класно! Треба себе іноді балувати чимось запашним та корисним:)

    ВідповістиВидалити
  2. О! Бєльді, я навіть слова такого не чула :) Чарівно описано.Впевнена, що не менш красиво виглядає і пахне :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанко, я теж не чула, доки подруга не знайшла й прислала мені рецепти різного мила, серед них і було ось Бєльді. Вигляд у нього як для мила дивний - чорна густа маса, але запах чудовий і доглядає за шкірою теж чудово!

      Видалити
  3. Как знаком этот запах ! Ходила на востоке на эти процедуры и дома еще пакетик листьев эвкалипта хранится .Сразу столько воспоминаний ! Морокко вообще мечта !Молодец ! Что может быть лучше натурального .А еще эти ароматы дезинфицируют воздух и повышают иммунитет!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це дійсно класні процедури!! Пахне на всю квартиру! Натуральне дійсно краще. Але часу займає трохи - однак цього часу не шкода. Різниця дуже відчутна.)))

      Видалити
  4. Цікаво та ароматно написано, треба спробувати)

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...