субота, 14 вересня 2013 р.

Компліменти ;)


Цього разу від Ольги з "Майстерні на веранді"
Дякую, Олічко!!!



Правила для всех:
1.Поблагодарить назначившего награду и разместить активную ссылку на его блог.
2.Разместить в своем блоге логотип награды.
3.Назначить награду 5-7 блогам, у которых менее 50 ПЧ и добавить ссылки на их блог.
4.Отправить комментарий номинантам об их награде.
5.Рассказать 5-7 фактов о себе.

Нагородка  для:

1.Альони за блог "Рукоделие"

І знов я порушу правила. Ну дуже хочеться, Олю,  зробити комплімент твоєму блогу

4. Ольги "Бамбетль"
5. Тетяні за суперових примітивів - "Игрушки тетушки Фрейн"


Досьє:

  1. Люблю ходити пішки більше, ніж їздити громадським транспортом. 
  2. В дитинстві ходила до балетної студії (лише два роки). Балет не дуже люблю, а от фігурне катання дивлюся. В дитинстві непогано каталася на ковзанах. А тепер... набила стільки гуль та синців! ... отак...
  3. Хочу вміти керувати авто. Але мрія недосяжна. Таким роззявам, як я , на дорозі немає чого робити. 
  4. Ура!!! Після доооовгої дикретної відпустки я йду на роботу!!! 
  5. Ляльки змінили мене. І уже назавжди. Підсвідомо вони у мені завжди жили, а тепер ось, я їх шию. 
До зустрічі!

13 коментарів:

  1. Оксаночка! Спасибо за внимание к моему блогу!!!

    ВідповістиВидалити
  2. спасибо)))огромная благодарность)) пошла искать номинантов

    ВідповістиВидалити
  3. ААА, дякую за орден! Це так приємно і несподівано:) Колись на початку я гралась в таке, а потім стало не так цікаво:) Але сьогодні це так бомбезно! Твої факти дуже близькі мені, замість балетної студії (була муз.школа, але фігурне катання люблю дивитися:) та декупажик замість ляльок:) О, правда, з декрету вийшла вже років з 6 :) Вітаю з початком... нового сезону у житті!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А, музю школа теж була - фортепіано, бандура. Але на довго мене не вистачило. ))) Дякую за привітання - сподіваюся, усе буде гаразд.

      Видалити
  4. Оксаночка поздравляю с наградкой! Было интересно почитать твои ответы.В некоторых узнала себя:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко! Що, правда? Бачиш, у нас є щось спільне. :))

      Видалити
  5. Оксана, спасибо за награду!
    На днях освобожусь и выполню все условия))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Оксана, взаимно! Все, наконец-то передала награду дальше.

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...