середа, 28 серпня 2013 р.

Диво-птахи біля Софії / Wonderful Birds near Sofia Cathedral

Привіт, дівчатка!
Гарна днина сьогодні, тепленько, сонечко. Чим не привід вибратися з дітлахами до центру? Ми так і вчинили. Ми - я та моя подруга Міла, ну і наші чада. Троє чад.
Гуляли ми гуляли, забрели на Софійську площу. І вчасно, скажу я вам, забрели. І ви поспішайте туди.
Там до 31 серпня оселилося Диво-птаство. Вмощуйтеся зручно з кавою чаєм і дивимося.



Там ще є ))

Їх везли квадроциклами


на возах. Круто!!

Вони такі різні  й неповторні.


Це моя улюблена. )) Скільки символів, деталей.




Ось ближче.



Крило.




А це віз і сіно.




З різних регіонів. Шкода, не скрізь вказано з якого саме.



Схожа на Подільську (етнографічний регіон).




І знову символи.




Ще тут.



Ще одна запала в душу. Трипілля.


Як ті фігурки трипільських богинь.



Це на хвості. Змій/вуж?



Милуюся ))



(малюки позують )) Не часто таке випросиш)




Барви красиві - як нічна Птаха.



Нам надзвичайно сподобалося!!! Малеча облазила усі вози, перевірила чи справжнє сіно, замучила питаннями: хто і як їх сюди привіз і отримала купу позитиву. )))



Гарно погуляли.
Добраніч усім!

Довідка: у рамках фестивалю "Парад вишиванок" в кожне місто було надіслано заготовку птаха (3 на 4 метри) для розпису. Так як писанки минулого року. Птахи зі скловолокна. Кожне місто мало розписати птаха відповідно до свого регіону. Ось тут прочитайте і погляньте фото. 


12 коментарів:

  1. Необычно очень!!! Разглядывала-любовалась птичек, красивые!!!Оксана, а ты не знаешь, в связи с чем такая выставка?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. От я ворона! Не написала. 24 серпня в Україні святкували День Незалежності. В рамках Параду вишиванок були й ці птахи. Минулого року були писанки. Ще інформацію додала і пості.

      Видалити
  2. У Луцьку на Пасху стояла одна з цих птах. Вони дійсно красиві і особливі. Цікаво було побачити їх разом. Дякую!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А яка саме? Мені цікаво регіони співвіднести. Ота, що мені перша сподобалася - Дрогобич. А ота біла - Тернопіль. Вони супер!

      Видалити
    2. У нас була салатова розписана в квіти, серед твоїх фото я її не побачила, може, ще не виставили в Києві(

      Видалити
    3. Подивилася в інтернеті - ні, Віко, такого Птаха там не було точно. Дивовижний - наче вогненний і рибини знизу. Ось тут бачила - Диво-птах

      Видалити
  3. Красивенные птицы!!! Оксана, спасибо за информацию, не знала, что птицы сейчас обитают на Софиевской площади. Очень сожалела, что не попала на парад вишиванок и что не смогла полюбоваться красотками в день праздника. Но сегодня, постараюсь момент не упустить :)))

    ВідповістиВидалити
  4. Будь ласка, Ларо! Я узагалі про них не знала - ми випадково (але нічого не буває випадковим)вийшли до центру. Ми на вишиванки теж не потрапили... Приємних вражень вам від прогулянки!

    ВідповістиВидалити
  5. Класно побачити їх всіх разом! Вони такі здоровенні і всі такі різнобарвні:) А ось наш птах з Івано-Франківська http://firtka.if.ua/?action=show&id=39731

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю, за посилання. Птах надзвичайно цікавий, оригінальний, традиційний. Кольорова гама моя улюблена. А бачити їх усіх разом дійсно класно, незабутньо.

      Видалити
  6. Оксано, яка краса. Дякую за таку цікаву інформацію.

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...