вівторок, 27 серпня 2013 р.

Венеціанські мандри / Trip to Venice


Привіт, мої хороші! 
Дякую вам, що зазираєте на вогник. Мені приємні ваші добрі слова, відгуки, ваша підтримка. 

Сьогодні ми з вами знову вирушаємо у мандри. ))) Але не Україною. )
Ми погостюємо у сонячній Венеції. Готуйте собі філіжанку кави, вмощуйтеся зручненько і гайда на острови. ))
(обмовлюся: подорожувала не я, а чоловік у відрядженні, тому емоціями поділитися не зможу. Але фото, як на мене, дуже колоритні. З вами розглядатиму і уявлятиму себе якоюсь сеньйорою, що пливе на гондолі вузенькими каналами чи попиває травяний чай  на власному патіо.)

Здравствуйте, мои дорогие! 
Спасибо, что заглядываете на огонёк. Мне приятны ваши добрые слова, отзывы, ваша поддержка.
Сегодня мы с вами отправимся в путешествие. ))) Но не по Украине.)
Мы погостим в солнечной Венеции.  Налейте себе чашечку кофе, устраивайтесь поудобнее и на острова. )))
(скажу сразу: путешествовала не я, а муж в командировке. Поэтому эмоциями поделиться не смогу. Но фото, как по мне, очень колоритные. Буду с вами разглядывать и представлять себя какой-нибудь сеньйорой, плывущей на гондоле узенькими каналами или попивающей травяной чай на своем патио. )




Місцевий базарчик. Колоритно, яскраво, різнобарвно. Еге ж?

Местный базарчик. Колоритно, ярко, разноцветно. Правда же?




Будинки ростуть прямо з води.

Дома растут прям из воды



Місточки... У Венеції близько 400 мостів.

Мостики... Их в Венеции около 400.






А ось і венеціанський дворик. Ну... не патіо, але симпатично.

Вот и венецианский дворик... Ну.. не патио, но симпатично.



Гондола! Я б залюбки поплавала на ній. ))

Гондола! Я бы поплавала на ней с удовольствием! )))



Життя вирує.

Жизнь кипит.


Які ж вузенькі тут вулички!

 Какие же улочки тут узкие!



Це уже вихід у море. Бачите, який гігант отам праворуч?

Это уже выход в море. Видите, какой гигант вот там справа?



Ось така вона Венеція. Для кожного своя. Але загадкова и неповторна.

Вот такая она Венеция. Для каждого своя. Но загадочная и неповторимая.

Дякую за компанію! 

4 коментарі:

  1. Ой Оксаночка хочуууу тудаа! Всегда меня удивляло как же дома там стоят на воде ,какие фундаменты нужны мощные и не размывает же .Чудесный город ,а эти узенькие улочки ммм .Я была в Италии ,правда до Венеции добраться не успела ,но по улочкам побродила от души .

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталочко, я теж хочу!!! Особливо на гондолі, особливо вузенькими вуличками. І щоб увечері на березі моря... Мдааа...

      Видалити
  2. Чудасія! Я там ще не була! дякую за екскурсіюЇ

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...