понеділок, 12 серпня 2013 р.

Мишко / Myshko

Привіт-привіт усім моїм ПЧілочкам. Приємно, що ваші лави поповнилися. Я надзвичайно рада новим друзям. Дякую усім, хто приходить у гості, залишає коментарі або просто читає мої дописи. Мені з вами затишно. )))
Вітаю усіх з теплим серпнем. Я найбільше люблю серпень: пахучі парасольки кропу на городі, духмяні яблука-груші, аромати польових трав, вервечку череди, що неспішно суне додому, несучи на спинах призахідне сонце... Краса неймовірна! Але цей серпень я проведу в місті. Я повернулася! І з обіцяним ведмежатком.

Знайомтеся - Михась, Мишко. Улюбленець нашої родини. Особливо його вподобав Максим. Тепер вони друзі. ))
Пошила ведмежа за кроєм чудесної майстрині, що мешкає в Болгарії - Гузель Костина. Пригадуєте, я вам розповідала про мій виграш-сюрприз? Матеріалів потрібних немає, а так кортіло спробувати пошити!
До цивілізації дісталася лише тепер, тому ведмежа з флісу, лапки - нитяне кріплення, очки-гудзички, трішки тонований пастельною крейдою.
Наступне ведмежа планую за усіма правилами Тедді.
Ось він, примостився серед винограду,


на старому паркані.


Мрійник і мандрівник. Їхав із нами до Києва.


Крій сподобався надзвичайно! Дякую, Гузель!!! Творчих тобі звершень!!

Я тепер писатиму частіше. І далі на вас чекає ще багато цікавого - виграна мною цукерочка від Оленки, нові роботи та репортаж про подорожі Україною.


Мишко в галереї "Креативний серпень" у Лізи Ар'є


11 коментарів:

  1. Який він милий, а оченята сумненькі( Мабуть, хоче, щоб його пригорнули й не відпускали) Чудове ведмежа!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікочко! Максим його в машині і в хустинку замотував і спати клав )))

      Видалити
  2. Гарненький Михась вийшов! Молодчинка, Оксанко!

    ВідповістиВидалити
  3. Оксаночка очень хорошенький малыш -медведик получился !Такая милая ,грустная мордашечка .Молодчиночка !

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко! Це через великі оченята він такий сумненький.))

      Видалити
  4. Спасибо огромное за участие в моем Креативе!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мне доставил этот проэкт невероятно положительные эмоции. И это Вам, Лиз, за него спасибо!!!

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...