пʼятниця, 19 липня 2013 р.

Хрестик+хрестик =.... / Cross-stich + cross-stich = ...

Доброго дня, дівчатка! Якось я вас запитувала, пам'ятаєте? Що саме я вишиваю...


Ось і відповідь. Сподіваюся, не забарилася)).



Ідея в моїй голові народилася раніше, ніж я її відмітила для себе, вгледівши в дитячій книжці. Але, напевне, вона там, тобто в голові, лежала собі спокійнесенько давно. Я ж неодноразово переглядала ту книжку.

Коник. Вишитий))


Складно було вишивати . Матеріал двонитка. Нитки муліне.


Іграшку спершу пошила, наповнила холофайбером, а тоді вишивала.



Надалі вишиватиму на канві - двонитка надто дрібна, важко побачити і порахувати хрестики.


Кінь - Сонце. Віє мені степовим вітром, волею. Пахне різнотрав'ям. Відразу пригадується древня Таврія. Племена скіфів.


Сподобалися мені ці іграшки. В процесі наступна. Трохи інакша буде. Чекайте, я старатимусь. )))
Дякую, що зазирнули.)))

У Лізи Ар'є в галереї 



22 коментарі:

  1. Оксаночко, я вражена!!!
    Я нізащо б не здогадалася, я такого навіть і не бачила. Браво!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко! Мені дуже важлива твоя думка.

      Видалити
    2. Тобі спасибі, ти такий ангелик в моєму житті, правда-правда)
      З нетерпінням чекатиму на появу ще одного дива. Ти їм будеш шукати новий дім?;)

      Видалити
    3. Вікочко, дякую! Я сама дуже хочу уже бачити результат, але часу на рукоділля обмаль... Нічого, надолужу. Про новий дім для них ще не думала... можливо...

      Видалити
    4. В тебе дивовижно виходить!
      Трішки пізніше напишу тобі на пошту)

      Видалити
  2. Оксана, какой чудо-конь у тебя получился!!! Красивейший!!!!
    Посмотрев на него, хочется научиться вышивать!!!
    Очень интересно, кого ты следующего сотворишь?!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Іринко! Вчися вишивати.) Це не складно. Так, так. Але трохи більше часу забирає.

    Наступна іграшка - сюрприз )))

    ВідповістиВидалити
  4. Дивовижно!!! Дуже символічна штука :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Олю, має цей коник певне символічне наповнення, так. Дякую!

      Видалити
  5. Спасибо огромное за участие в моем Креативе!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Эта замечательная работа попала в Креативный Обзор, вот здесь. Спасибо большое за участие!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лиза, я Вам безмерно благодарна за такую высокую оценку моей работы! Спасибо за Ваш Креатив!!!

      Видалити
  7. но какой красивый результат и замечательные цвета ниточек подобраны)

    ВідповістиВидалити
  8. Чудесная работа! Очень красиво и тепло! Спасибо вам за участие!

    ВідповістиВидалити
  9. Добрый день. Сегодня последний день голосования за Символ 2014. Очень Вас ждем :)

    ВідповістиВидалити
  10. Відповіді
    1. Дякую, Тася! Дуже рада знайомству! Хай Вам буде тут затишно)

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...