вівторок, 23 липня 2013 р.

Рибалимо! / Fishing

Відпустка наша  завершилася. Усі повернулися до звичних справ: татусь на роботу, я знову на городньо-садові роботи. Поділюся з вами спогадами про наш відпочинок, зокрема про риболовлю. Відразу скажу, я не рибалка. Не розумію до кінця приколу годинного сидіння над річкою з вудкою. Хоча... своєрідна медитація... Але, тоді б уся риба так і залишилася в річці. Чоловік має невеличкий стаж - вдруге чи втретє з вудкою. А ось мій хрещений Ігор! Для нього це як повітря.
Прихопивши з собою сина Максима, хрещеницю-племінницю Янку, ми вирушили до сусідньої Курганівки на став рибалити.




Ігор. Він же затятий рибалка.
Ехе-хе... дрібнота клює...



Чоловічі справи: ми з татом рибалимо!



Юні риболови-бешкетники: з сачком поганяти за метеликами,




повалятися на травичці.



перевірити як там риба.



Ура! Тато рибу піймав!



А я куховарила -

шашлик-машлик (фотографував Максим, йому 4рочки 7 м)



смачнючий! Вперше сама смажила.


Уху варила.

Ось такий відпочинок. Гарно було, смачно і дітлахам неймовірний кайф.))


10 коментарів:

  1. Відпочинок на природі з сім"єю - найкращий!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це точно. Не часто вдається отак усім зібратися.

      Видалити
  2. Замечательный отдых свежий воздух ,дымок от костра и вкуснятинка -здорово! А рыбалка :)) Я тот самый фанатик этого процесса ,хоть рыба мне и не нужна -раздаю ,но сам процесс :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, Наталю, частіше б так відпочивати. Ти рибалиш? Здорово! У вас на Прип'яті здорово можна порибалити. Ага?

      Видалити
    2. Ага :))) Там в кустах с удочками меня и находят :) Вторая страсть после рукоделия :) А уж рыбы там какие огромные и много много:))

      Видалити
  3. Я тоже не рыбак, мне червяков жалко(((
    А вы замечательно отдохнули, когда все вместе - это лучше всего!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іринко! Сімейний відпочинок - найкращий!

      Видалити
  4. Ой, як чудово! А я от рибалка завзятий, тільки нагоди порибалити останні 10 років якось не випадає..

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...