четвер, 20 червня 2013 р.

Примітив.СП - Етап перший / Primitive. Joint project - Step 1

Лідочка у своєму блозі організувала СП ляльки-примітива. 

Спільний проект , як казав кіт Матроскін, він об'єднує.))) 
Ось і я вирішила скористатися мудрою порадою та залучити до праці юного учасника. Тим паче, що він розділяє мою любов до примітивної ляльки,  тонованої кавою та ваніллю. )))
Побачивши викрійку Ліди, я уже знала кого саме шитиму. Бабусю-Ягусю! І Макса я вирішила залучити не просто так - трохи з острахом ставиться він до цього персонажа. Хоча мені цей образ дуже подобається. 
Поєднуємо приємне з корисним: казко-терапія та пошив ляльки-примітива. 

Почали з викрійки. Намалювала я її, пояснила кого будемо шити... І тут мій Макс включає дизайнера і пішло-поїхало: а де у неї ніс? а де горб? і ніяка це не Баба Яга! Малюй носа і горб! А ще мітлу зроби! І т. д. Словом, я в чужий монастир зі своєю Ягою. 
Мене залишили! Дякую, Лідо!

А ось результат нашої спільної з сином праці
(він керує, мама креслить)


зшила і вирізала 




А це синок мамі з татом (ну і собі, звісно) млинці колотить.


Ось так весело ми провели час.
Дякую, що читаєте.
Далі буде...

12 коментарів:

  1. Так цікаво, що вийде з Ягулі далі. Одже в примітивках результат непередбачений. Оксаночко, успіху.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Дашо! Мені теж цікаво. Думаю, узагалі процес створення ляльки непередбачуваний. Вони ж живі, і у кожної свій характер. Тепер я точно в цьому впевнена!

      Видалити
  2. Які ви молодці!!! Класно, що у вас СП вийшло ще й сімейне, з синочком) цікаво-цікаво...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Віко. Сподіваюся, Макса вистачить на всі етапи )))

      Видалити
  3. Ой как здорово ! Сыночек молодец -во время взял руководство в свои мужские руки ! :) Ягуся очень красивая получается ! Я уже изнемогаю увидеть ее воплоти ! Посмотрела на твою Ягушку и тоже загорелась примитивочку сшить -уже и выкройка готова -тоже не обычная будет :) Правда начну только по приезду

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю! Син любить керувати: де ніс? де вуха? щось твоя лялька без пупа, так не буває! Такий кумедний в цей час.
      Молодчинка, що шитимеш примітив. Це насправді дуже захопливо. Цікаво буде поглянути на твою викрійку. ))

      Видалити
    2. Ой у меня простая будет -просто девочка ,ручки ножки :)-просто не шила еще таких ,до твоей красотки нам очень далеко.

      Видалити
    3. Наташ, яка тамкрасотка. Просто лялька. І крій легкий. ))Я така рада, що ти приєдналася!!!

      Видалити
  4. Ой, як цікаво! Ваша Ягуся має бути особлива і дуже чарівна:) Смачних млинчиків!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олю! Сподіваюся, що у мене вийде непогана старенька. Будеш у наших краях - заходь на млинчики. )))

      Видалити
  5. Ого, у вас такой интересный СП идёт! Как же я пропустила?!(((
    Ягуся обещает быть супер-бабушкой! Удачи!!!
    Очень рада знакомству!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж рада знайомству, Іро! Дякую за побажання. І нічого ти не пропустила - приєднуйся. Ще не пізно. СП обіцяє бути цікавим. А Ягусю скоро покажу. ))

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...