четвер, 9 травня 2013 р.

Щоб пам'ятали! / To remember

Пам'ять людська незнищенна. Я хочу, щоб мої діти, внуки та правнуки пам'ятали! 
Мої прадіди воювали, дідусь та бабуня були маленькими, але пам'ятають ту війну. Ще як був живий дідусевий тато, уся велика родина на 9 травня збиралася в батьківській оселі. З усіх куточків України приїздили.

Одним із символів тієї війни для грицівчан є танк. Місцева влада хотіла його продати на металолом (в інеті є про це), але громада відстояла. 
Я не розбиралася, чи це саме той танк, який ввійшов у село, чи якийсь інший. Для кількох поколінь моїх односельців він є символічним. Тепер і для мого сина. Він приходить сюди, і я йому розповідаю про війну.
Щоб пам'ятали!!! 






Зі святом усіх! Пам'ятаймо ту війну!





1 коментар:

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...