понеділок, 6 травня 2013 р.

Подорожі Україною. Епізод І: містечко Гриців.

Наша сім'я страшенно любить подорожувати. Ще якби вільного часу більше. Але... 
Ніколи не відпочивали в одному місці двічі. Здається, це у нас стає традицією.
До придбання чотириколісного транспортного засобу подорожували велосипедами. Електро - чоловік зі звичайних зробив такі собі з моторчиком. Класні, швидкісні. Ними їздили Києвом та околицями.
На далекі відстані - потягом.
Цьогоріч наша перша подорож (правда, без тата. кому паска і крашанки, а кому відрядження(((  до моєї бабуні в Гриців Шепетівського рн Хмельницької обл. 
Ходімте з нами! 
Як розкішно цвітуть яблуні! Великі  ніжно-білі квіти.







На цій рожеві.



Яблуня, наче всипана перлами.






Два сонечка - небесне і земне.


А це мамі - мені  )))



Козеня. Кумедне таке. Єдине, кого зацікавила моя камера. )))


Стара липова алея, панська, як кажуть в селі. Веде до палацу графів Грохольських. Гарна алея була, і парк був гарний. Тепер ...





ось кілька лип залишилося




і ті... падають...


Ліворуч - панські ще!!! стайні занедбані. Праворуч - облицьовані кахлями будівлі 50-х рр.



На цьому місті був рукотворний неймовірної краси ставок...


(про м. Гриців детальніше тут - Гриців)

А це місцева фотомека - в дуплі цієї липи фотографуються всі.


І наш МаксИмус І не обійшли її своєю увагою )))


Дякую, що подорожували з нами!

8 коментарів:

  1. Оксана,спасибо за путешествие! Какая у вас красота,все цветет! А у нас еще холодно,робкая травка еле пробивается(((

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова традиція, цікава подорож, душевна розповідь! Дякую, чекатиму ще)

    ВідповістиВидалити
  3. Будь ласка, Лєно. Завжди рада гостям. У нас дійсно буяння цвіту та зелені. В Києві менше, а тут на південному заході усе цвіте.

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за экскурсию! такие красивые места ! А от яблонек даже кажется запахло ароматом цветов :)Я тоже садила лаванду но семенами и никак не всходит -очень уж она хороша и полезна:)

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, Віко. Продовження буде. Тепер нас чекає подорож на Закарпаття.


    Будь ласка, Наталю. Яблуні чудово пахнуть. І хрущі з бджолами гудуть. Як у Т. Шевченка. Лаванду насінням дуже важко посадити - воно дрібне і вітер його розносить. Краще купити кущиком і посадити.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я дома в горшочки рассадой пробовала но увы , закончим стройку и буду искать кустик -очень уж чай травяной с лавандой вкусный и полезный

      Видалити
  6. Гарна мандрівка, мені теж запахло тим цвітом! Чудові краєвиди, і за лаванду дуже рада :) Моя балконна вже пустила стрілочки - скоро будуть перші квіти!

    ВідповістиВидалити
  7. Тішить, що Вам сподобалося. Скоро на балконі у Вас буде пахнути Провансом! Чарівний запах!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...