пʼятниця, 31 травня 2013 р.

Лаванда від феї :) / Lavander from fairy

Лаванда





"Вокзал  в  Симферополе,  лето,
Кругом  копошится  народ
Девчонка,  вся  в  лето  одета
В  корзинке  цветы  продает.
Тихонько  стоит  у  ограды
Исколоты  пальчики  в  кровь
"Купите  букетик  лаванды
Купите  душистых  цветов
Колючие  стебли  сухие
У  вас  до  зимы  простоят
Лаванды  цветочки    простые,
Но  нежен  у  них  аромат.
В  горах  их  сама  собирала,
Для  вас  их  в  букеты  плела.
Так  долго  сюда  добиралась,
К  вам  лета   частичку,  несла.
В  корзинке  на  веточках  вьется
Воздушный  и  синий  туман.
В  цветах  есть  и  небо  и  солнце,
Задаром  почти  вам  отдам."
Спешат  и  проходят  все  мимо.
Торопятся,  шагом,  бегом
Не  видя  цветов  и  корзины
И  просьбу  не  слыша  ее.
Платформа,  прощанье,  приветы
Толпится  народ  на  краю.
"Возьмите,  прошу  вас,  букетик,
Возьмите,  я  просто  дарю.
Дарю  не  букетик,  а  лето
Поймете  вы  это  потом,
Когда  в  другом  городе  где-то
Его  аромат  войдет  в  дом.
Трав  горных  услышите  трепет,
И  шелест  на  склонах  лугов,
И  нежный,  изысканный  цвет  их
Чаруя,  навеет  вам  снов"...
Уж  близится  вечер,  темнеет.                                            
Вокзал  свои  свечи  зажжет.
Стоит  босоногая  фея
Частичку  души  раздает.
"
(Автор мені не відомий, а вірш знайшла ось в цьому поетичному зошиті.)

Такою феєю, думаю,  для усіх учасників спільного проекту, стала господиня блогу "Ручные вещи" Іринка. 
Вона справді віддавала нам частинку своєї душі. Ретельно продуманий та оформлений матеріал, чітко сформовані завдання. А головне щира зацікавленість та турбота про кожного учасника проекту. Дякую!!! 
Тому й роботи у дівчат теплі, ніжні та креативні. Скоро буде оформлено галерею.
Незвичною була техніка виконання.( Лише з рококо я була знайома.) Багато різноманітних швів: французькі вузлики, вусики, петля вприкреп, стебельчатий шов. Найбільших труднощів для мене приховали французькі вузлики. ))) Через тонкий льон вони постійно "тікали" на інший бік тканини. Але я впоралася.
Найцікавішим для мене була рельєфність вишивки, об'єм. 
Про перший етап спільного проекту я вже писала у блозі. 
Другий я ледве встигла показати у Звіті (тут не показала - переробляла деякі елементи, мала хатні клопоти.)
Тому, відразу звітую готовою (проте не оформленою) роботою.



 Горщики залишила такі, як спочатку. Лише бантики вийняла - не пасують.


Тут видно "рококо" і бджілок.



"Рококо" з першого горщика.



З лавандою.


Трошки вузликів.


А тут французькі вузлики на останньому горщику.


Другий горщик. саме його переробляла, вусики задовгі вишила.


Я дуже рада, вдячна Іринці, усім учасницям проекту (заходила в гості до кожної, дивилася, насолоджувалася  роботами - ви молодці!!!!) Мені було цікаво й позитивно. 
Хоч лаванда уже й не зовсім.... моя...
Ех, син якось проходячи повз мене за вишиттям, сказав: "О!! Лаванда! Це ти мені в кімнату картину вишиваєш? Ага, дякую!" ))) 

Тепер про оформлення. Я чесно намагалася оформити роботу. Пробувала і паспорту, і різні рамки.... Не те!
Не пасують.
Аж раптом я згадала про рамку, яку привезла кілька років тому від бабусі. Стара така, потерта, трохи з дірочками... А мені саме таку й треба.))) Обіцяю!!! оформити і відзвітувати.

Дякую, що зазираєте в гості! Я вам рада!

12 коментарів:

  1. Оксаночка какая чудесная работа получилась, очень красиво!!
    И конечно очень интересно посмотреть на эту работу в рамочке! :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Іринко, дякую дуже. Мені було приємно та цікаво.
      Рамку (вона у мами вдома, в іншому місті, якщо чоловік привезе раніше зроблю, але в кінці червня (довгенько ще....)точно! буде.

      Видалити
  2. Оксанко, дивовижно, неймовірно красиво й дуже ніжно, а у бабусиній рамці, впевнена, буде виглядати надзвичайно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віко, дякую. Я сама вже хочу ту рамку!!! Сподіваюся, гарно буде.

      Видалити
  3. Точно! Потерту і з дірочками! Ось така саме рамочка зігріє вишивку у своїх обіймах. Ну, якщо син забажав цю картину до себе в кімнату, думаю, це вартує дуже багато. Вітаю і тебе із закінченням, гарний досвід, клаптик літа і чудові , мої улюблені квіти! Вірш неперевершений.

    ВідповістиВидалити
  4. Ага, я теж думаю таку. Дякую, Олю, за теплі слова.

    ВідповістиВидалити
  5. Какая прелесть получилась! Само очарование! Как мне такой стиль нравится ммм .Молодчинка ! А стежки рококо это как вышивается?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Наталю, дякую! Як вишивати рококо можеш глянути ось тут: шов рококо

      Видалити
    2. Спасибо Оксаночка ! Получается немного похожее на французский узелок по исполнению ?

      Видалити
    3. Будь ласка, Наталю. Французький вузлик у Іри в Сп - одна чи дві навивки нитки на голку. Рококо більше - від 4. Але вони дещо схожі за технологією.

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...