субота, 25 травня 2013 р.

Творча мама, або креатив для дітлахів / Creative for children

Вкотре переконуюся - ніщо в житті не випадкове. (далі поясню чому)
Ось і я сьогодні таки невипадково зависла в блогосвіті. Зачиталася мішкиними історіями від  Людмили. Надзвичайно сподобалася ідея з кульками аквагелю - дійсно потрясна розвага для дитини. Завтра піду шукати завалящу пачку таких кульок. Десь вона є.

Познайомилася з інопланетянами  від Олени. А з її блогу виблукала на блог Лізи Ар'є . Матусі, зазирніть обов'язково!!! Там не просто цікаво, але й ідейно (це я не про партію зараз, а про творчість).

А тепер про оте "чому" : я знайшла давно загублений (да, я така - КАРРР) сайт Костюченко Марії "Учимся играя".    Там ціла бібліотека розвивайок, ідей, позитиву та натхнення!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...