вівторок, 21 травня 2013 р.

Панамка для Макса / Panama hat for Max

Морока з тими панамками-кепками-банданами. Скільки б їх не було, всеодно мало. 
От і вирішила я поповнити наш гардеробчик літнього головного убір'я. ))
Це вертлявий мОдель в панамі. 





А це детальки розкрою. 

 Інший бік панами.



 Панама двобічна . Сина порадував цей факт! Авжеж, вибирати між корабликом та потягом не потрібно. Хоча ми за потяг. Завжди. І руками і ногами. Фанати ми потягів. От. 




 Матеріал бязь. Поля проклеєні флізиліном.  Гудзики з бабусиних запасів.



 Рейки вишивала.

А тепер морська тема. Вуалія, і нова панама.


Трохи завеликі поля. Але, як сказав син: "Мамо, це ж море. Ти що, не розуміїш, чи що?"



Крій ось цей. МК брала тут.








І трохи літа. Цвітуть каштани.




 Маленькі, але який цвіт!



 І акація.



Дякую, що читаєте й коментуєте! Па-па!

8 коментарів:

  1. Отличная панамка и модель!:) Я и сама бы долго выбирала какую же сторону сегодня одеть:)) У нас тоже все все цветет -на улице такие ароматы -надышаться не возможно:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталю! Я собі подібну теж хочу. ))

      Видалити
    2. Раз хочешь значит будет :)) Не забудь фото панамочки на модели:))

      Видалити
  2. Класна панама, та ще й двостороння!!! Супер!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Вікочко! Щастю сина немає меж.

      Видалити
    2. я в цьому не сумніваюся, тим паче в нього одна така суперова) ти - молодець, гарно придумала!

      Видалити
  3. Дякую, Віко! Не моя ідея, такою панама була в МК, який знайшла в інеті. Хоча чесно, в голові крутилася саме така ідея.))

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...