четвер, 16 травня 2013 р.

ПашКет (він же Паша) / PashKet (Pasha)

Любимо ми тварин. Дуже. Хто яких. Тато більше котів, я собак, а Макс любить усіх. 
І як же з такою любов'ю до братів наших меньших і не поселити когось бодай одного у себе вдома? Поселили. Маленьке таке руденьке кошенятко. Чоловікова мрія збулася - кіт! 
А моя чекає свого часу, тобто більшого помешкання. Проте, одна моя мрія он там в банці плаває. 
Отже кошенятко. Маленький. Симпатичний. 
Назвали Паштетом - Паша - Пашка. Максим казав ПашКет.






Знайомиться з моєю втіленою мрією.

 Грайливий.



І виросло кошенятко.... - в КОТА.


До зустрічі!


5 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Ага, симпатяга. Мазун такий!!! У мене тепер троє дітей - чоловік, син, кіт. ))))

      Видалити
  2. О!! Как я люблю рыжих рыжих котов :) Аквариум моя розовая мечта -такой большой ,на пол стены :) эхх но пока только мечта .Так интересно наблюдать за рыбками -часами можно смотреть:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, Наташ, моя теж - на пів стіни. У нас лише на 25 літрів. Ставити більший немає куди. А рибки - це як заспокійливе. ))

      Видалити
  3. Какое солнышко с медовыми глазами!!!Симпатяга Пашка!!!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...