понеділок, 13 травня 2013 р.

Перший СП в стилі Прованс. Лавандовий. Етап І. / First joint project in Provance style. Step 1

Ніколи ще не брала участі в СП.
Іринка у своєму болозі "Ручные вещи" проводить Спільний відшив "Лаванда" . Я не могла пройти повз таку красу. Лаванда! Прованс! І стиль такий цікавий - вузлики рококо, аплікація.

Звітую по першому етапу.
Основа для вишивки - житомирський льон.
Малюнок  від руки. Нічого копіювального під рукою не було.
Горшчики з бязі. Вирішила, якщо у нас Прованс, то мають бути керамічними, тому тканина такого кольору.
Дуже подобаються горщики у дівчат - такі весняні! Але тканини підходящої у себе не знайшла.




А ось з нитками була ціла епопея.


Дякуючи бабусиному та маминому хом'ячкам, у мене їх дуже багато. Бабуня усе життя вишивала рушники, скатерки, картини, наволочки, а мама картини. Нитки бавовняне муліне, але... виробник невідомий, навіть на тих моточках, де збереглися бірочки, не скрізь є номер. Частково ниточки від "Невідомого мені виробника", а частково від  Ariadna (Poland). Тому, усі кольори підбирала "на око".




В процесі, можливо щось зміню.
Не усі кольори мені подобаються. Приймаю тоннами поради та підказки у виборі ниток.




Особливо фіолетово-бузкової гами.


Дякую, що читаєте.

10 коментарів:

  1. Щось таке красиве вимальовується) Легкого й приємного тобі процесу!

    ВідповістиВидалити
  2. У нас тоже много ниток без опознавательных знаков. Пользуемся таблицей цветов, где по номеру высвечивается цвет и альтернатива по разным фирмам производителям.
    Ссылка - http://round-robin.ru/color_table.html.
    Есть еще электронные карты цветов мулине, но электронный цвет не повторяет точно нитки в мотках.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую за поради. Я по таблицям приблизно звіряла тони ниток, сподіваюся, вгадала.

      Видалити
  3. Ох, круто! Я б теж хотіла взяти участь! Шкода, що взнала тільки сьогодні, і запізнилася на три дні... Удачі тобі, обов"язково радуй нас новими етапами!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Олю! Шкода.., що спізнилася. Але ти теж можеш почати вишивати - всі етапи будуть у мене в блозі. Питайся - розказуватиму.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ох, це дуже класно! А можна, ти мені на пошту поділишся завданням для 1 етапу? :) oparni@gmail.com Буду вдячна!

      Видалити
  5. Получится очень красиво! А горшочки это аппликация да? Как тебе повезло что мама и бабушка рукодельницы - есть от кого учится и разделить увлечение -здорово когда талант по наследству передается

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко! Горщики - аплікація - шаблон з паперу, деталь з тканини викроюєш з припусками, припуски заутюжуєш, виймаєш шаблон і стіжками пришиваєш. Можна на клейову павутинку.
      Мені аж ніяково - талант. От бабуня - да,і багато вишивала. Для мами то була своєрідна терапія. А я так, вряди-годи.

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...