вівторок, 14 травня 2013 р.

В стилі 50-х / 50s style


Коли я починала шити цю ляльку, то в голові був зовсім інший образ (у мене так переважно). Такий собі янгол з крильцями....
Але, коли усі частини тіла було зшито й зібрано докупи, мій "янгол" сказав: "Який я тобі янгол! Ну, янгол, звичайно, але... А у тебе немає часом сукенки... такої... в.. та ні, не такої. І не такої. І ця не те. Та ні! Кажу тобі! Не хочу я твоїх крил! Буси мені! Бу-си! І стрічки не забудь. А чого це я ще досі боса?" .... і т. д.
Словом, усе як завжди.

Довелося шити сукню




 Малювати сандалики.





 Плести кіски зі стрічками.


Буси!



І ось таке чудо вийшло. Хоч не з крильцями й вередливе, але симпатичне.



Нагадала вона мені дівчину 50-х років ХХ ст. Часів молодості моєї бабуні.



І само собою заспівалося:

 "А у нас во дворе есть девчёнка одна,
Среди шумных подруг неприметна она,
Никому из ребят неприметна она."


Дякую, що читаєте!

6 коментарів:

  1. Дуже мила з добрим поглядом дівчинка) красуня)

    ВідповістиВидалити
  2. Ух ты! Какая девочка вышла замечательная! И ничуть не неприметная -очень миленькая и стиль такой нежный . Ты так историю ее создания описала здорово ,сразу вспомнила своих капризулек -тот же случай:))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко. Ось такі вони, дівчатка - кампризні. )))

      Видалити
  3. вот так вот рождаются куклы, сами выбирая себе лик и образ) Очень милая куколка! работы твои пропитаны каким-то магическим ощущением тепла! с удовольствием остаюсь В ПЧ! если есть желание, заглядывай ко мне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аня, за добрі слова. Я рада, що ти завітала і тобі у мене сподобалося. )) Із задоволенням зазирну в гості. ))

      Видалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...