середа, 1 травня 2013 р.

Як я писанку писала 2 (теж не мк)

Я, напевно, божевільна. Принаймні,  саме так думають мої домашні, котрі уже давно вклалися спати, а я майже до третьої щось там на кухні малюю.
Таки малюю. Пишу. Пишу писанки. Мушу сказати велике спасибі  тітоньці з базару, яка так старанно мені вранці підбирала яйця на писанки - гарні. Хоч маленькі, проте з гладенькою поверхнею. Фарба лягала швидко та рівно.


Це баранець. З обох боків. Просто баранець - фарбований в цибулинні. Писанка вийшла схожа на трипільську кераміку. Результат мені сподобався.








Птах.

 Інший бік - солярний символ.
Писанка фарбована магазинними фарбниками.



 Теж солярний символ.




Писала на видутих яйцях. Видувала шприцем - швидко. Дірки робила з обох боків. Коли зробила з одного, то залишки води витікали - погано.

Ось так. Завтра протягну ниточки і почеплю в хаті.
Експерименти тривають.  Ось знайшла статтю про природні фарбники.
Я не люблю варені яйця фарбувати магазинними фарбами  (попередні мої писанки були вареними - то на гробки) - їсиш кольорове яйце, фарба переходить на білок.  Для їжі ми вдома завжди робили крашанки в цибулинні, панчохою обв'язували листочок на яйці і теж в цибулиння.
Гарних вам писанок.
Дякую, що читали.

7 коментарів:

  1. Оксанко, вони дивовижні, таке враження, що вони наче ще з тих часів, відчувається дух предків. Ти - молодчинка, так гарно все вдалося!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Вікочко. Я теж результатом задоволена. Тепер ти зважуйся. Тільки писати треба, коли ніхто не відволікає. І з молитвою. Красних писанок тобі, сонечко.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксанко! Та я уже в наступному році писатиму, піду до тебе за допомогою на МК)

      Видалити
  3. Добре, веселих свят та смачної паски, Віко.

    ВідповістиВидалити
  4. Какие писанки интересные! А в чулочке если красить то отвар шелухи проходит ? и можно чулком прижать что то чтоб рисуночек был да? ни разу не пробовала ,только резиночку одевала

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, Наталочко! Вибач, що раніше не відповіла - в селі інтернет погано тягне.
    В панчоху я загортала трохи цибулиння, міцно затягувала і варила у відварі цибулиння яйце - було наче мармурове. І можна листочок чи квітку чи щось інше притиснути в панчосі й зварити в цибулинні - буде незафарбоване там, де листок.

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...