вівторок, 30 квітня 2013 р.

Як я писанку писала (без претензії на мк)

 Таки подужала. І тепер у мене є перша (чи то пак не зовсім перша, але попередні уже з'їджені через нетоварний вигляд) власноруч розписана писанка.

Цей допис для таких самих чайників-писанкарок як і я. Власні гулі, якими ділюся з вами.
Перекопирсавши чи не половину інтернету, і перепсувавши з десяток яєць (серед них були й сирі, розписані воском, а потім зварені; з видутою серединкою теж розписані, але погано), я зупинилася на цьому МК  - дуже дякую авторкам.

Мої гулі, щоб вам було легше:
- магазинні білі яйця не сподобалися категорично!!! (дай Боже процвітання "Гаврилівським курчатам"), бо
поверхня шершава, як не вибирай, яйця вийшли плямами (чи погано в оцті тримала?);
- олівцем наводила на першому яйці весь малюнок (ну Пікасо з мене ніякий, тому лінії товстенькі) - олівець залишився, видно на білому. Вихід: воскову лінію вести паралельно намальованій олівцем. Або писати відразу воском.
- кінчик писачка повинен бути під прямим кутом до поверхні яйця, лінії чіткіші, грубші тоді;
- виймати яйця з фарби ложкою, руками не чіпати!!! не терти!!!
Я викладала на туалетний папір та обережно ним обгортала.
-віск знімати дуже обережно та непоспішаючи, яйце тримати близько до полум'я, але не над ним, будьте уважні, щоб парафін не потрапив на писанку.

Перша -
білі контури (їх воском навела).
Занурила в жовту фарбу - бліда, в помаранчеву - трохи краще.





 Серединка помаранчева. Замалювала воском . Занурила в червону.


Результат.



Друга. Грабельки. Такі чи подібні орниманти писали на писанках моя прабабця Ольга (так розповідає бабуня).
Тут експерементів з фарбами було більше - помаранчева.







 А! Там ще після помаранчевої воском цяточки і в червону.

А потім в зелену - бліда, в синю...

Щось таке в результаті.


Експеременти тривають.
 Дякую, що читали.
Веселих свят та яскравих писанок!

2 коментарі:

  1. Оксанко, яка ти молодчинка, гарно вийшло!!! а я все так і не наважуся(

    P.S. Дуже гарно блог оновила, затишно)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Віко. Я теж довго збиралася. А ти пробуй, вийде неодмінно.

    P.S. Дякую, сонечко.

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...