неділя, 14 квітня 2013 р.

Перша нагорода від Наталочки. Дякую!

Сьогодні у Києві такий теплий та сонячний день! Нарешті відчувається весна.
Весняне проміння та тепло подарувала мені сьогодні й Наталочка (блог Рукотворні штучки).
Ось нагорода від Наталки для мене. Дякую, мені страшенно приємна увага та добрі слова.



До нагородки додаються питання,

1. Три вида творчества, которыми вы больше всего любите увлекаться.
2. Есть ли у вас любимое дело, которым можете заниматься в свободное время? (не обязательно рукоделие)
3. Как вы думаете, почему рукоделье и хенд-мейд сегодня очень популярны?
4. Участвовали ли вы в рукодельных выставках? Если да, то понравилось? Если нет, то планируете участвовать или нет?
5. Сколько в месяц вы можете потратить на свое хобби рукодельное?
6. Какая тема вам больше всего нравится в рукоделии (например, лаванда,совы и т.д.)?
7. Что сделать, чтобы муж (парень, мама, близкие) охотно относился ко всем рукодельным покупкам?
8. Есть ли у вас какой-то секрет успевания на каждый день?
9. Вы пользуетесь своими хенд-мейд вещами?
10. Для чего вы ведете свой блог?
11. Летом у вас обычно рукодельное затишье или летний сезон не влияет на вашу работоспособность?

на які потрібно дати відповіді

1. Я з дитинства любила плести шпицями та гачком, вишивати, трохи шила. Віднедавна відкрила у собі пристрасть до пошиття ляльок.
2. Так, є. Ідея фікс - як збільшити кількість годин у добі (жартую). А серйозно - колись мала більше часу, то перекладала з англійської поезії, але потім (як жартував мій дядько ) зрадила перекладацьку справу на користь фольклористики. Збираю по селах старовинні пісні. І таки трохи перекладаю.
3. Тепло людського серця й рук.
4. Ні, я ще початківець. У пошуках власного Я. Скопіювати у когось зайця чи ведмедика і радісно бігти на виставку - це не для мене. Можливо колись.
5. Щоб не страждав бюджет сімейний.
6. Лялька. Текстильна лялька.
7.Я не ставлю це за мету, тому не знаю. Поняття "ко всем" у кожного своє. Мій чоловік спокійно ставиться до цього, але хомка у мене зовсім крихітний. Тому вживаються вони якось.
8. Це велика проблема. Секрету немає, але намагаюся встигати.
9. Користуюся. У плетених мною светрах ходять чоловік, син та я. Іграшки для сина шила, і так дрібнички різні.
10. Блог - це мій щоденник. І можливість спілкуватися з цікавими людьми. Я дуже люблю нові знайомства. Мені імпонують креативні люди.
11. Влітку теж щось намагаюся робити, хоча меньше.

Умови, які потрібно виконати:

1. Подякувати тому, хто нагородив.
2. Віддати нагороду 11 майстриням, у яких меньше 200 ПЧ.
3. Зайти до них у блоги та нагородити.
4. Відповісти на 11 питань.
5. Самій придумати 11 питань.



Мої питання.
(позаяк майстрині в блогосвіті переважно спілкуються російською, щоб нікого не спантеличити, питання теж писатиму російською)

 1.С чего начиналось ваше увлечение рукоделием? Что послужило толчком?
2. Как рождается идея будущего изделия или кукольный образ?
3.  Всегда ли получается то, что задумали?
4. Что для вас является источником вдохновения?
5. Посещали ли вы когда-нибудь МК известных мастеров?
6. Какие книги любите читать? Фильмы смотреть?
7. Поездка в экзотическую страну способствовала бы рождению новых творческих идей или образов? Куда бы хотели поехать?
8. Трудно ли шить работы на заказ?
9. Самое нелюбимое занятие для вас.
10. Работы какого мастера  (не только рукодельного) приносят вам самый большой заряд энергии?
11. Что для вас ваш блог?

Нагороду передаю дівчаткам

1. Юлі  (блог Добрые игрушки)
2. Вікторії (блог Мій куточок всесвіту)
3. Поліні (блог Полькины рукоделки)
4. Наталі (блог Я играю в куклы)
5. Олені (блог Soul of a rag doll)
6. Олені (блог Игрушкин дом)
7. Тетяні (блог Сказки у камина)
8. Катерині (блог Toys with love)
9...
Поки що все. Щиро дякую.

6 коментарів:

  1. Дякую за нагородку і цікаві запитання) Також цікаво було дізнатися про Вас трішки)

    ВідповістиВидалити
  2. Прошу. Ми на "ти". Мені теж буде цікаво дізнатися трохи про тебе.

    ВідповістиВидалити
  3. Оксана, спасибочки за весеннюю наградку!!!!!!!! С интересом почитала твой блог, полюбовалась творениями! Буду заглядывать в гости! Творческого тебе вдохновения!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Наталя. Буду рада гостям, заходь. І тобі творчого натхнення!

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо за оперативные ответы ! Было очень приятно их читать ,как в детство я вернулась с заветными тетрадочками ,вопросниками :)

    ВідповістиВидалити
  6. Не люблю відкладати в довгий ящик - забуду. Мені теж було цікаво читати про тебе. Дійсно, як в дитинство повернулася.

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...