середа, 17 квітня 2013 р.

Як народжується казка... від Зоряни Стеценко.

Вона народилася насвітанку. Промені ще прохолодного весняного сонця  будили землю. В повітрі витали ледь відчутні весняні аромати.
Вона вийшла з будинку... Лячно. А що там?
Дійшла до воріт... Визирнула з-за фіртки...


І побачила ЇЇ...
Ліза: Ти хто?
Я: А ти?
- Я - Ліза. Тоб-то Єлизавета.
- А я - Мама.
- Моя?
- ... не знаю... А хочеш?
Ліза (саме так звали маленьке ведмежатко, що народилося на світанку) прочинила фіртку трохи ширше.


- Хочу. У мене немає мами...
-Добре. Я буду твоєю мамою
-І ти будеш мене любити сильно-сильно?
-Буду.
-І ти будеш мені на ніч співати колискові, як справжня мама?
-Звичайно!
- І ми вранці питимемо чай з шоколадними цукерками та печивом, вдень гулятимемо парком, а ввечері ти читатимеш мені казку?
- Неодмінно! А ще ми разОм радітимемо кожному новому дню, сонечкові, квітам, метеликам, літньому дощику. Я буду прикладати листок подорожника до твоїх збитих колінок, втішатиму тебе, коли раптом ти плакатимеш. Ми разОм будемо радіти і сумувати.
 - Тоді я згодна! Візьми мене до себе!

Ось так Ліза знайшла свою Маму.

(Цю казкову дівчинку Лізу створила талановита майстриня Зоряна Стеценко. Ліза шукає маму).


4 коментарі:

  1. Трогательно до слез -и история и Медведушка ,такая милая и трогательная ,хочется обогреть и приласкать

    ВідповістиВидалити
  2. І мені захотілося. Так народилася ця казка. Зі щасливим кінцем.


    ВідповістиВидалити
  3. Замечательная сказка -чувствуется что от души ,по этому так и действует когда читаешь

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Наталочко. Малеча така, такою вийшла і казка.

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...