четвер, 18 квітня 2013 р.

Ведмедик та трохи Медвіна 2013.

На прохання однієї гарної дівчини показую свого ведмедика за кроєм Діни Піскун. Віко, для тебе.
 Відразу прошу шалено не кидатись гнилими помідорами. Це проба пера. І, як кажуть, не спіши, бо...
Шила я ведмежа з дванадцятої до третьої, вночі. Для куми. На ранок ми з нею мали зустрітися, і я подумала, що зроблю їй невеличку приємність. Вона обожнює речі, зроблені власноруч.
Відразу скажу, що це була моя перша маленька іграшка. Шити було важкувато - не звикла я до такої малечі. Результат мене не дуже порадував. Але, наступний буде ліпший. Крій дуже сподобався, хочу тепер хутряного. Для себе.
Ага. Ще один ляпсус - фото лише телефонні. Зроблені о третій ночі, коли фотоапарат нормальний лежав собі тихенько в шуфлядці, в кімнаті, де спали мої домашні.

Критика приймається. Я взагалі люблю критику.
Отже, Віко,


 Михась



А ще я була на Медвіні. Великодній ярмарок рукоділля та хобі. Невеличкий такий ярмарок. Але багатий на цікавинки. Я вже писала про писанки Оксани Білоус. Ще мене вразили роботи художника Дмитра Кравцова. Шедеврально! Сюрреалізм! (нарила фото в телефоні).












11 коментарів:

  1. Оксанко, мабуть, ти - вигадниця))) й ляпи ти вигадуєш) Михась пречудовий, дууууууууууже милий, так і хочеться його потискати))) А взагалі він у тебе живий. Молодчинка!!!
    Про художника обов"язково погуглю) Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. О каких ляпах ты говоришь?? Прелестный медведик! Бусечка ! и ушки и лапки и мордашечка все очень мило и аккуратненько ! :) Одна не выспанная ночь а какая прелесть создалась:)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Віко, за теплі слова. А про ляпи не вигадую - ніс перешивала кілька разів, але не той, який хотіла вишився, ... і сорочку можна було б ... інакше. Але вчимося.
    Милий, згодна. Максим так і сказав (а по секрету - не усі мої іграшки викликають у нього таку реакцію, критикує - то вухо в зайця не таке, то штани не того кольору )))) Як каже тато - Дізухнєр.

    Тобі теж художник сподобався? Класно, правда?

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Наталочко. (про ляпи уже написала). Мені приємна твоя позитивна оцінка моєї роботи. Невиспана ніч, це якраз про мене. Частенько буває.

    ВідповістиВидалити
  5. Класно, справді) цікаво й оригінально, хоча я досить перебірлива в таких речах) раніше я теж такі заходи відвідувала у Києві, та зараз поки мешкаю в іншому місті, тож такої змоги не маю, ех(

    P.S. а про ляпи нікому не кажи, тссс))) (ми всі вчимося)

    ВідповістиВидалити
  6. Я теж перебірлива, але якщо цікаве - чіпляє відразу.
    Ех, віриш, навіть живучи у Києві, не завжди відвідую такі заходи...
    P.S: добре, не буду ))))

    ВідповістиВидалити
  7. Ох и у меня все рукоделки + сон - :)) Пс мой тоже постоянно критикует детали:)) Причем такие варианты предлагает что Пикассо отдыхает :))

    ВідповістиВидалити
  8. Усі вони люди, хоч і маленькі, але творчі. Я часом прислухаюсь, а коли аргументами почне сипати, ого!

    ВідповістиВидалити
  9. Маленька приємність для куми???? Яка-ж вона маленька????
    Михасик чудовий!!!!!

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...