вівторок, 19 лютого 2013 р.

Ослик Алфавіт

(за мотивами оповідання Михайла Пляцковського "Як ослик Алфавіт учився поважати старших")
Сказати, що мій син любить це оповідання, не сказати нічого. Він затер книжку до дірок. Найбільше вподобав Максим саме ослика Алфавіта.
Якось попросив пошити йому ослика. І ось замовлення виконано. Одяг, щоправда, в ослика трішки не такий, як в книжці - там шорти та сорочка. Тут натягла, що було. Гардеробчик ще на черзі - тканини таких кольорів катма. Я ще, правда, хотіла модернізувати ослика - взути в кросівки. Спершу Максим погодився, але через трохи заявив - у книжці без кросівок, от і мій теж буде без кросівок. Дітлахи найсуворіші наші критики та найщиріші поціновувачі.

Знайомтеся - ослик Алфавіт






Шила за викройкою Умницы http://umnica79.blogspot.com/2011/03/blog-post_12.html#more

Щира подяка авторці. 


А ось і щасливий господар ослика

мій синок Максим



4 коментарі:

  1. Прелестный ослик получился!!! Мои детки, да и я тоже, чего скрывать, очень любим эту сказку и милого ослика!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую,Наталя. Книгу "Ромашки в січні", де є ця казка, ми затерли до дірок.

    ВідповістиВидалити
  3. Який прикольний ослик і щасливий малюк!!!
    І як це я цей пост пропустила???

    ВідповістиВидалити

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...