четвер, 14 лютого 2013 р.

Імбирно-мигдальна валентинка

Дякую, що завітали. З Днем Закоханих. У мене для Вас смачненьке. Імбирно-мигдальне печиво.  
Обожнюю імбир та мигдаль. Іхній тандем завжди віщує свято.

Пригощайтеся. Смачного!




Рецептик: (з усіх випробованих мною найкращий, на мій погляд).
Випікаємо при t 175 (я роблю меньшу - 140, швидко печеться, не ставте на саме дно духовки, десь посередині). Печеться до 10 хв.

МУКА 280 г
СУХИЙ мелений імбир - за смаком (в рецепці 2 ч.л. Для мене це багато, імбир перчинку дає і аромат, коли печеться не з приємних).
РОЗРИХЛЮВАЧ (сода) 1 ч.л.
(далі за смаком спеції - кориця, 1 ч.л., гвоздика - розтертих 5-6 шт.)
ПОСОЛИТИ трішки
ВЕРШКОВЕ МАСЛО (розтопити трохи) 160 г
в рецепті 200 г цукру, я стільки не даю, відсили 2 ст. л.
ЯЙЦЕ 1
МЕД 1 ст. л.
МИГДАЛЬ, мелений в тісто, цілий як прикраса - це ваша фантазія
Процес


Дві миски:

В першу - змішуємо сіль, спеції, мелений мигдаль, соду, муку
В другу - масло підтоплене перетерти з цукром, додати яйце, мед, можна коньяку трошки, апельсинового соку, ликеру (у мене печиво їсть синочок, тому алкоголь не використовую)

Змішати інгридієнти з обох мисок, замісити тісто.
І на 30-40 хв в холодильник.
Щоб пришвидшити процес (пропускаємо холодильник) додати трішки - 1 ст. л. олії.

Замісили, розкатали пляцки, формочками вирізали різні фігурки,

для таких як я лінивих - розділили тісто на невеличкі кульки, сформували колобка, злегка приплюснули - теж непогано







в духовку і !   насолоджуйтесь.

Смачнючого романтичного вечора!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Я завжди рада спілкуванню з Вами!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...